بهترین راه ساخت بک لینک

هر وبسایتی برای افزایش ارزش دامنه خود به بک لینک نیاز دارد اما به راستی بهترین راه ساخت بک لینک برای یک وبسایت کدام است؟ قطعا شما هم به دنبال افزایش رتبه سایت خود در گوگل هستید و برای این کار نیاز به بک لینک های معتبر دارید. اما کدام راه، بهترین راه ساخت بک لینک به شمار می رود؟ در ادامه این مقاله به بررسی برخی از بهترین روش های ساخت بک لینک پرداخته ایم.

دریافت بک لینک از طریق اینفوگرافیک

اینفوگرافیک یکی از محبوب ترین روش ها برای آوردن ترافیک به وب سایت شما و به دست آوردن بک لینک های ارزشمند است. آنها همچنین عالی هستند زیرا به راحتی قابل درک و اشتراک گذاری هستند. همه عاشق داده های بصری هستند، درست است؟ به همین دلیل است که تقاضا برای اینفوگرافیک به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. در نظر بگیرید که نشریات آنلاین تاثیرگذار اینفوگرافیک های متعددی را از سراسر اینترنت منتشر می کنند.
اکنون، اینفوگرافیک های خود را با دقت انتخاب کنید: هر کدام باید یک داستان منحصر به فرد و جالب برای مخاطبان شما داشته باشد. برای انتخاب خود، موضوعات پرطرفدار فعلی را دنبال کنید و ببینید مردم به دنبال چه چیزی هستند، سپس اینفوگرافیک خود را با استفاده از داده های آماری ایجاد کنید.
برای شروع، تحقیق کنید و داده ها را برای محتوا جمع آوری کنید. سپس شخصی را پیدا کنید که محتوای شما را بصری کند.

بک لینک سایت

ویژگی مقالات مهمان

وبلاگ نویسی مهمان موثرترین راه برای دستیابی به مخاطبان جدید است. با انتشار مقالات در سایر وب سایت های محبوب، محتوای خود را در معرض دید خوانندگان جدید قرار خواهید داد و در معرض دید بیشتری قرار خواهید گرفت. گاهی اوقات، این فقط در مورد بک لینک نیست، بلکه در مورد افزایش شهرت آنلاین یا فالوورهای رسانه های اجتماعی شما است.
وبلاگ نویسی مهمان به شما کمک می کند تا روابط خود را تقویت کنید و مخاطبان خود را گسترش دهید. اگر در مورد ارسال مهمان شک دارید، در نظر بگیرید که حتی Google هم مشارکت کنندگان مهمان را در وبلاگ Google Analytics خود می پذیرد.
راه های زیادی برای یافتن وب سایت هایی وجود دارد که مقالات مهمان را می پذیرند. اینفلوئنسر هایی را پیدا کنید که پست های مهمان را به طور منظم منتشر می کنند و سعی کنید در همان وب سایت هایی که در گذشته داشته اند مشارکت کنید.

رقبای خود را بررسی کنید

اگر در مورد دریافت ترافیک ارگانیک بیشتر جدی هستید، به روز ماندن با استراتژی های بازاریابی آنلاین رقبای اصلی خود الزامی است. شما باید از رقبای خود در رسانه های اجتماعی بررسی کنید و به دنبال تکنیک های لینک سازی یا کسب درآمد و همچنین روش های بازاریابی محتوا باشید.
این به شما کمک می کند تا بهترین بک لینک های آنها را تکرار کنید و بهتر درک کنید که از چه روش هایی برای تبلیغ وب سایت خود استفاده می کنند. اگر از طریق وبلاگ نویسی مهمان لینک دریافت می کنند، سعی کنید در همان وب سایت ها نویسنده مهمان شوید. اگر بیشتر پیوندهای آنها از بررسی وبلاگ آمده است، با آن وبلاگ نویسان تماس بگیرید و برای آزمایش ابزار خود به آنها پیشنهاد دهید. در نهایت، آنها ممکن است یک بررسی در مورد آن بنویسند.
ابزار مورد علاقه من برای بررسی از بک لینک های رقبای من مانیتور بک لینک نام دارد. این به شما امکان می دهد چهار رقیب مهم خود را اضافه کنید. از آن زمان به بعد، یک گزارش هفتگی حاوی تمام پیوندهای جدیدی که آنها به دست آورده اند دریافت می کنید. در داخل ابزار، بینش بیشتری در مورد این پیوندها به دست می آورید و می توانید آنها را بر اساس ارزش و سایر معیارهای سئو مرتب کنید.
با استفاده از این تکنیک، به راحتی می توانم فرصت های جدید لینک سازی را تعیین کنم. با مانیتور بک لینک‌ها، می‌توانم تمام بک لینک‌هایی را که وب‌سایتم کسب می‌کند، پیگیری کنم. هر بار که کمپین های لینک سازی من موفق می شوند، می توانم تمام بک لینک های جدیدی را که دریافت می کنم در داشبورد خود ببینم.

لینک سازی

ساخت لینک های داخلی

لینک های داخلی یک عامل کلیدی برای اجرای یک وبلاگ موفق هستند. آن‌ها در حال انتقال لینک هستند، و شما می‌توانید از انکر تکست‌های خود استفاده کنید. با یک ساختار پیوند داخلی خوب، می توانید به کاربران کمک کنید تا به راحتی در وب سایت شما حرکت کنند و تجربه کلی کاربر را افزایش دهید. ابزارهایی وجود دارند که می توانند به طور خودکار لینک های داخلی را در وبلاگ شما ایجاد کنند، به خصوص اگر وردپرس دارید، اما باید این کار را به صورت دستی انجام دهید. این مورد راه حلی برای دریافت بک لینک نیست اما لازمه و پیش نیاز دریافت بک لینک به شمار می آید.

محتوای خود را تبلیغ کنید

محتوای عالی به شما بک لینک نمی دهد مگر اینکه بدانید چگونه آن را به درستی تبلیغ کنید. برای تبلیغ بهترین مقالات خود باید از طریق ایمیل ارتباط برقرار کنید. یکی از بهترین استراتژی ها برای انجام این کار تماس با وبلاگ نویسان یا وب سایت هایی است که به صورت هفتگی یا ماهانه مقالالی را جمع آوری می کنند. باز هم می‌توانید از گوگل استفاده کنید و پرس و جوهایی مانند کلمه کلیدی + جمع‌بندی را جستجو کنید. مطمئن شوید که انتخاب کرده اید، تا فقط نتایج هفته یا ماه گذشته را ببینید.
سپس با مدیران وب سایت تماس بگیرید و وب سایت خود را به آنها معرفی کنید. با پیام خود، پیوندی به یکی از بهترین آموزش ها یا راهنماهای خود ارسال کنید. اگر منبع شما را مفید بدانند، ممکن است در جمع بندی هفتگی بعدی خود به شما لینک دهند. این وبلاگ نویسان دائماً به دنبال محتوای عالی هستند، بنابراین قطعاً می خواهند از شما بشنوند.
مانند تکنیک های دیگر، مطمئن شوید که از رابطه خود با هیچ وبمستری با درخواست مستقیم لینک سوء استفاده نمی کنید. البته از زیر مجموعه های این مورد می توان به خرید رپورتاژ آگهی نیز اشاره نمود که هم به افزایش ارزش دامنه وب سایت شما خواهد انجامید و هم به تبلیغ کسب و کار شما خواهد پرداخت.
کسب بک لینک های با کیفیت گاهی اوقات می تواند چالش برانگیز باشد، اما شما به راحتی می توانید با استفاده از منابع و روش های مناسب فرصت های لینک سازی را پیدا کنید. در نهایت، به یاد داشته باشید که حفظ بک لینک ها به اندازه ساختن آنها مهم است. بنابراین، با استفاده از ابزارهایی مانند مانیتور بک لینک ها، Ahrefs  یا Majestic ، بک لینک هایی را که وب سایت خود دریافت می کند، بررسی کنید. همچنین برای بررسی سئو سایت خود و ارائه پلن های اختصاصی سایت خود با کارشناسان ما در شرکت طراحی سایت تارینوتک تماس بگیرید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *