بهترین روش های افزایش بازدید سایت

بهترین روش های افزایش بازدید سایت

بیراهه های رسیدن به افزایش بازدید سایت را فراموش کنید. ما در اینجا هستیم تا با آموزش چند راه مختصر و مفید شما را در صفحه ی اول گوگل ببینیم. هدف این مقاله رساندن شما به اوج قله با استفاده از مسیرهای درست است.“یک سایت پیدا کردم برای افزایش بازدید سایت پول زیادی نمی گیره ولی روزی حداقل ۵ هزارتا بازدید می خوره”

این جمله ای است که شاید بارها از مشتریان خود شنیده ایم و هر بار چندین ساعت برای آن ها توضیح داده ایم که این روش کاهبرداری محض است. قانع کردن مشتری عجول یکی از سخت ترین کارها در صنف کاری طراحی سایت و سئو می باشد. تمامی صاحبین کسب و کار به دنبال یک میانبر و روش سریع برای افزایش بازدید سایت هستند.

به طور قطع می توان گفت تمامی کسانی که در زمینه سئو مهارت کافی را دارند، با روش های میانبر و به اصطلاح سئوی سیاه آشنایی دارند. اما هیچ یک از این روش ها استفاده نمی کنند چرا که از نتیجه ی کار کاملا آگاه هستند. همه ی ما می دانیم امکان خرید بازدید سایت  و نرم افزار افزایش بازدید توسط برخی از ربات ها وجود دارد. بدین ترتیب که برخی بازدید فیک می سازند. اما این روش ها تنها به صورت کوتاه مدت فایده دارد.

اگر به دنبال مشتری واقعی هستید برای افزایش بازدید سایت صبور باشید.

کاملا صادقانه می گوییم که افزایش بازدید سایت برای هر سایتی نیاز به زمان و صبوری دارد و هیچ سایتی یک شبه به نتایج برتر گوگل نرسیده است. اما دانستن روش های افزایش بازدید سایت نیز جزو مسائلی است که شما را در کوتاه کردن این زمان کمک می کند. افزایش بازدید سایت همزمان با افزایش تعامل و افزایش نرخ تبدیل و در نتیجه ی آن افزایش بازدید سبب می شود در طی یک زمان مشخص بتوانید به درآمد بالایی دست پیدا کنید.

در این بخش می خواهیم در مورد روش های افزایش بازدید سایت به بحث و بررسی بپردازیم. هر بخشی از این مطلب را که متوجه نشدید اصلا نگران نباشید، تنها کافیست با شماره های تارینوتک تماس بگیرید و از مشاورین ما بخواهید به طور کامل موضوع را برای شما شرح دهند.

 

افزایش بازدید سایت با تولید محتوا

گوگل بستری را فراهم کرده است که مردم برای کوچکترین مسائل زندگی خود نیز به وب سایت های گوگل مراجعه می کنند و از آن کمک می خواهند. گوگل برای رسیدن به این درجه از محبوبیت در ابتدا باید فضای اعتماد را ایجاد کند. این فضای اعتماد تحت شرایطی ایجاد می شود که گوگل نتایج درست را برای کاربران خود منتشر کند. به همین دلیل از الگوریتم های مختلفی برای فیلتر کردن وب سایت های خود استفاده می کند تا بهترین محتوا را برای کاربران به نمایش بگذارد.

ما به عنوان یک صاحب کسب و کار که در گوگل دارای وب سایت هستیم، می توانیم در مورد خدمات و محصولات خود تولید محتوا کنیم تا کاربران را بدین طریق به وب سایت خود راهنمایی کنیم. این محتوا می تواند به صورت نوشته، مقاله، پادکست، کلیپ های کوتاه، شبکه های اجتماعی و … باشد. هر چه این محتوا بهتر باشد از نظر گوگل نیز اعتبار بالاتری داریم و در نتیجه به راحتی می توانیم خود را در نتایج برتر گوگل ببینیم. نتیجه ی این امر افزایش بازدید سایت و افزایش فروش و ارائه خدمات خواهد بود.

تولید محتوا در ظاهر امری بسیار ساده به نظر می رسد، اما در عمل بسیار سخت است و باید مطابق با تمامی الگوریتم های گوگل باشد. در باب تولید محتوا موارد زیادی بایستی رعایت شود که در این بخش به اختصار به هریک اشاره می شود.

اول اینکه توجه داشته باشید محتوای شما باید واقعا مفید و با کیفیت باشد. به طوری که مخاطب پس از خواندن مطلب شما پاسخ تمامی سوالات خود را بدست آورد. این مورد سبب می شود کاربرانی که یکبار با شما اشنا می شوند محتوای شما را به ذهن بسپارند و حتما دوباره به سایت شما مراجعه کنند.

تذکر: یکی از مهم ترین مسائلی که به طور مستقیم می تواند سبب سقوط وب سایت شما شود، استفاده از محتوای کپی شده است. محتوای کپی شده از نظر ربات های گوگل هیچ ارزشی ندارد و در نتیجه ی آن رتبه ی وب سایت شما به سادگی افت می کند. بنابراین به هنگام افزایش بازدید سایت و تولید محتوا توجه داشته باشید از محتوای کپی شده استفاده نکنید.

چه محتوایی برای افزایش بازدید سایت مناسب است؟

در این بخش می خواهیم شما را با چهار فکتوری که می تواند محتوای شما را قابل قبول جلوه دهد، آشنا کنیم.

برنامه مشخصی داشته باشید

گوگل به معنای واقعی تنبل است و بدون نقشه و هدف نمی توان به گوگل فهماند که شما دارای یک وب سایت ارزشمند هستید. بنابراین بایستی در ابتدا برنامه خود را مشخص کنید و بدانید که در چه زمانی و به چه شکلی باید محتوای خود را تولید کنید. توجه داشته باشید بدون استراتژی ممکن است ماه ها هزینه و زمان خود را بر روی وب سایت قرار دهید و در نهایت نتیجه دلخواه را کسب نکنید که هیچ فایده ای ندارد و تنها شما را دلسرد می کند.

مطالعه بیشتر: الگوریتم کافئین چیست؟

محتوای خود را برای گوگل+مخاطب بنویسید

تولید محتوا امریست که باید کاربرپسند باشد. اما این محتوا در ابتدا از فیلترهای گوگبل می گذرد و باید بدانید که در مرحله اول با یک انسان روبرو نیستید، بلکه با یک هوش مصنوعی روبرو هستید که باید تمامی استراتژی های آن را رعایت کنید تا اجازه ورود شما به نتایج گوگل را صادر کند. با وجود اینکه الگوریتم های گوگل روزانه قوی تر می شوند اما هنوز هم باید در زمینه کلمات کلیدی، نوشتن تیترها و … بر اساس اصول سئوی گوگل کار کنیم.

مطالعه بیشتر: الگوریتم رقص گوگل

محتوای ارزشمند بهتر از تبلیغات بی پایه

همه ما به دنبال جذب مشتری هستیم و می دانیم تمامی این راه ها برای افزایش تعداد مشتریان و فروش بالاتر است. اما سال هاست که تاریخ انقضای تبلیغات مستقیم تمام شده است. پس هر نوع محتوایی که تولید می کنید هدف اصلی را بر مبنای رفع نیاز مشتری قرار دهید و سپس در کنار آن به معرفی محصولات و یا خدمات خود بپردازید. کاربر باید در ابتدا به یک اعتماد کلی دست پیدا کند و سپس تبلیغات شما را بپذیرد.

 

افزایش بازدید سایت با سئو

سئو فرایندی ست که معرف شما به گوگل است. در واقع با استفاده از سئو یک پارتی بزرگ در مقابل گوگل دارید. با استفاده از سئو می توان کاری کرد که رتبه ی شما در میان رقبا افزایش پیدا کند. در حالت کلی می توان سئو را به سه بخش اساسی تقسیم بندی کرد.

سئو خارجی: کارهایی مانند بک لینک سازی، درج رپورتاژ آگهی، سوشال سیگنال و …

سئو داخلی: لینک سازی داخلی، عنوان ها، تولید محتوا، دسته بندی و …

تکنیکال: سرعت سایت، اسکیما، تجربه کاربری، واکنش گرایی و …

برای افزایش بازدید سایت با به عبارت دیگر افزایش ترافیک کارهای زیادی باید انجام شود. همین سه بخشی که بیان شد نشان می دهد که سئو یک فرایند یک شبه نیست و یک نقشه کامل و کار مداوم را می طلبد.

 

افزایش بازدید سایت با تبلیغات

در بخش های پیشین اشاره شد که پرداختن صرفا به تبلیغات برای افزایش بازدید سایت نتیجه ی عکس را ممکن است به همراه داشته باشد. چرا که عموما مردم در مقابل تبلیغات خالص مقاومت می کنند. بنابراین اگر تبلیغ به درستی انجام شود حتما در بازدید سایت تاثیرگذار است. در رابطه با طراحی سایت و افزایش بازدید سایت نیز روش های مختلفی برای تبلیغ وجود دارد. در این بخش می خواهیم به برخی از این روش ها به طور اختصار اشاره کنیم. با ما همراه باشید.

تبلیغات بنری

این نوع تبلیغ به واسطه وب سایت های معتبر صورت می پذیرد. بدین ترتیب که شما یک بنر طراحی می کنید و در مدت زمان مشخصی در وب سایت های معتبر و پربازدید منتشر می کنید. بدین ترتیب بازدیدکننده ها در صورتی که جذب بنر شما شوند به راحتی می توانند با کلیک بر روی بنر شما وارد سایت شما شوند. این روش برای افزایش آگهی و برندسازی بسیار مناسب می باشد.

در صورتی که برای تبلیغات بودجه ی زیادی را در نظر نگرفته اید این روش را توصیه نمی کنیم چرا که روش های بهتری برای برندسازی و افزایش بازدید وجود دارد که در ادامه در این مورد صحبت خواهیم کرد.

رپورتاژ آگهی

یکی از امن ترین روش ها برای تبلیغات انتشار رپورتاژ آگهی می باشد. بدین صورت که شما در قالب یک گزارش کسب و کار خود را در دیگر وب سایت های معتبر از نظر گوگل و پربازدید منتشر می کنید. رپورتاژ آگهی دارای دو مزیت برجسته می باشد.

بک لینک هایی که درون گزارش به سایت شما داده می شود رتبه سایت شما را در نتایج برتر گوگل بالا می برد.

اگر متن شما جذاب باشد مورد توجه کاربران وب سایت مبدا قرار می گیرد و بدین طریق نیز می توانید مشتریان زیادی را جذب خود کنید.

رپورتاژ آگهی تنها در زمان انتشار بازدید سایت را به صورت موقتی بالا می برد اما با گذشت زمان، هرچه از زمان انتشار می گذرد، بازدید سایت شما از طریق رپورتاژ کاهش می یابد. بنابراین باید گزارشی تهیه شود و که در همان زمان کوتاه بتوانید مشتریان دائمی برای خو کسب کنید.

افزایش بازدید سایت با تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی در واقع به تبلیغاتی گفته می شود که در ازای هر کلیک و ورود کاربر به سایت شما، هزینه پرداخت می کنید. تبلیغات کلیکی انواع مختلفی دارد که برای افزایش بازدید سایت به کار برده می شود. مشهورترین و بهترین روش آن استفاده از گوگل ادز است. بدیت ترتیب وب سایت شما در بخش تبلیغات گوگل نمایش داده می شود و به ازای هر کاربری که از این طریق وارد سایت شما می شود، هزینه ای را باید به گوگل پرداخت کنید. عموما از این روش برای بررسی سئوپذیر بودن وب سایت نیز استفاده می کنند تا بررسی کنند که وب سایت مورد نظر در صورت سئو شدن افزایش مشتری خواهد داشت یا خیر.

 

افزایش بازدید سایت از طریق شبکه های اجتماعی

تولید یک محتوای عالی و نشر آن در وب سایتی که هنوز نوپاست اصلا کافی نیست. بلکه باید به روش های مختلف بتوانید خود را به کاربران نشان بدهید. از دیگر راه هایی که می توانید وب سایت خود را در خاطر کاربران بسپارید، استفاده از شبکه های اجتماعی می باشد. بدین ترتیب که بخشی از محتوای خود و یا عکس محصول را در شبکه های اجتماعی منتشر کنید و سپس از مخاطبین خود بخواهید برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت شما مراجعه کنید. این گزینه یکی از سالم ترین و واقعی ترین روش ها برای افزایش بازدید سایت می باشد.

 

با یک ذره بین به دنبال رقبا باشید

یکی از مهم ترین کارها قبل از نوشتن برنامه ی سئو تحلیل رقبا می باشد. به زبان عامیانه می توان گفت راهی را که شما می خواهید در آن قدم بگذارید و طی کنید، برخی به انتها رسانده اند و دارای تجربه بسیاری هستند. باید تلاش کنید تا بفهمید رقبا به چه طریقی به نتایج برتر دست پیدا کرده اند و در کدام کانال بیشترین بازاریابی را انجام می دهند.

از روش های مختلفی می توان به آنالیز رقبا پرداخت یکی از راه پیدا کردن کلمات کلیدی سایت رقبا با استفاده از گوگل ادز می باشد. بدین طریق می توانید کلمات پرسرچ در صنف خود را بدست آورید و از طریق مسیر کوتاه تری به نتیجه های برتر دست پیدا کنید.

 

جمع بندی

جامعه در حال حرکت به سمت تکنولوژی می باشد و تقریبا می توان گفتن تمامی کسانی که دارای کسب و کار هستند به فکر طراحی سایت می باشند و بسیاری از آن ها نیز دارای یک وب سایت در سطح اینترنت می باشند. اما آنچه که اهمیت دارد ماندن در نتایج برتر گوگل می باشد که تنها از طریق سئو امکان پذیر است. روز به روز عرصه ی رقابت وسیع تر می شود و هر ثانیه ای که می گذرد شما را از رقبا عقب تر می اندازد.

جهت افزایش بازدید سایت توصیه می کنیم از روش های سالم و ارگانیک استفاده کنید. این روش ها زمان زیاید می طلبد ولی نتیجه ی فوق العاده ای را نیز در بر دارد. تارینوتک در زمینه تولید طراحی سایت و سئو همراه شما خواهد بود تا به بهترین روش بتوانید در صدر جدول رقبای خود قرار گیرید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *