نوشتن تیتر مناسب برای محتوای سایت

اگر می‌خواهید افراد مقاله‌های شما را بخوانند و روی محتوای شما در نتایج جستجوی گوگل کلیک کنند، نوشتن تیتر مناسب برای محتوای سایت مهم است. با این حال، متمایز شدن از سایر تیترها می تواند دشوار باشد. خوشبختانه، شما می توانید چندین روش را در فرآیند ایجاد عنوان خود اعمال کنید تا از عناوین خود نهایت استفاده را ببرید. تیتر ها وقتی با دقت ساخته می شوند، می‌تواند وبلاگ شما را برای جذب خوانندگان به سطح بالاتری برساند.

در پایان این پست، درک بهتری از اهمیت عناوین پست های وبلاگ خواهید داشت. همچنین هفت نکته برای بهبود تیترهای خود را یاد خواهید گرفت. بیایید ادامه مقاله را بررسی کنیم.

اهمیت تیتر پست وبلاگ

برداشت اولیه بر روی مخاطب شما تاثیر گذار است، و عنوان پست وبلاگ شما اولین برداشت خوانندگان از وبلاگ شما است. شما می توانید در هر پستی که می نویسید محتوای طولانی با ارزشی داشته باشید، اما اگر هیچ کس هرگز آنها را نخواند، اهمیت زیادی نخواهند داشت.

عناوین خوانندگان را قادر می‌سازد تا پست‌های شما را بیابند و آنها را وادار می‌کنند که برای خواندن بیشتر روی آن کلیک کنند. ایجاد سرفصل هایی که توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده و کنجکاوی آنها را برانگیزد، آنها را تشویق می کند که مدت طولانی تری در صفحه بمانند و برای مطالب بیشتر برگردند.

به علاوه، عناوین نقش مهمی در بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) نیز دارند. یک عنوان با دقت ساخته شده شامل عناصری است که به پست شما کمک می کند در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) رتبه بالاتری داشته باشد. این می تواند به افزایش ترافیک ارگانیک به سایت شما کمک کند.

چگونه عناوین بهتری برای پست های وبلاگ خود بنویسیم (۷ نکته)

عنوان ایده آل شامل ترکیبی از اطلاعات واقعی، نکات جالب در مورد محتوای پست و کیفیت هایی است که الگوریتم های موتورهای جستجو دوست دارند. دستیابی به تعادل بین این عناصر باعث ایجاد عناوین پست وبلاگ قابل کلیک و بهینه می شود.

برای جلوگیری از سردرگمی به خوانندگان بگویید که چه انتظاری داشته باشند ( چه چیزی ارائه می دهید)

اینترنت مملو از محتوا است که می تواند منجر به اضافه بار اطلاعات برای خوانندگان شود. وقتی صدها نتیجه برای عبارات جستجوی خود در گوگل به دست می‌آیند، مردم وقت ندارند تا هر مقاله را در صفحه نتایج مطالعه کنند. خوانندگان می‌خواهند قبل از کلیک کردن بر روی یک تیتر بدانند که به چه صفحه ای وارد می‌شوند، به همین دلیل است که می‌خواهید پست‌های شما به وضوح بیان کند که درباره چه چیزی است. سپس محتوای شما باید هر چیزی را که عنوان پست وبلاگ شما وعده داده است ارائه دهد تا بازدیدکنندگان شما احساس نکنند که وقت خود را تلف کرده اند.

یک داستان را به اشتراک بگذارید تا خوانندگان را جذب نمایید

همه عاشق یک داستان خوب هستند. اگر عناوین پست وبلاگ شما می توانند یکی از آن ها را بدون بسط زیاد بیان کنند، چشم خوانندگان شما را جلب خواهند کرد. حتی اگر آنها فقط به این موضوع علاقه زیادی داشته باشند، خواننده ممکن است مایل باشد روی یک عنوان کلیک کند تا بفهمد چه اتفاقی افتاده است.
این تیتر مبتنی بر احساسات را در نظر بگیرید:
عنوانی درباره کشیشی که با کمک یک زنجیر انسانی بقایایی را از آتش نوتردام نجات داد.
اگر عنوان چیزی شبیه «آثار نجات یافته از آتش نوتردام» بود، احتمالاً این پست چندان مورد توجه قرار نمی گرفت.

با این حال، در تیتر واقعی یک قهرمان معرفی شده و جزئیات اقدامات قهرمانانه او نوید داده شده است. حتی اگر خوانندگان بدانند این آثار بی خطر هستند، ممکن است علاقه مند شوند درباره این شخصیت مرکزی و زنجیره انسانی که به او کمک کرد تا آثار را نجات دهد بیشتر بیاموزند.

نوشتن این نوع تیترها نیاز به تفکر دقیق دارد. شما نمی‌خواهید چیزهای زیادی را تقدیم کنید، اما همچنین می‌خواهید آنقدر به اشتراک بگذارید که خوانندگان را جذب کند.

اهمیت تیتر

ارائه اطلاعات مفیدی که مشکل کاربر را حل می کند

همانطور که ممکن است از تجربه شخصی خود بدانید، مردم اغلب از موتورهای جستجو برای یافتن اطلاعات در مورد نحوه انجام کارها استفاده می کنند. مردم مشکلاتی دارند و اینترنت راه حل هایی دارد. اگر مقالات شما شامل پاسخ هایی برای مشکلات رایج است، باید مطمئن شوید که عنوان پست وبلاگ شما منعکس کننده این موضوع است.

از اعداد و آمار برای ارائه وضوح استفاده کنید

بسیاری از تولیدکنندگان محتوای آنلاین اشاره کرده اند که گنجاندن اعداد یا آمار در عناوین آنها ترافیک بیشتری را به همراه دارد. مشخص کردن دلیل آن دشوار است، اما می تواند جذابیت در وضوح اعداد باشد. اگر عنوانی با عنوان “۲۵ عکس زیبا از بچه گربه ها” خوانده شود، می دانید که در چه چیزی هستید.

استفاده از اعداد راهی سریع است که به خوانندگان ایده می دهد که یک پست چقدر طولانی خواهد بود در این مورد، حداقل به اندازه ای طولانی است که بتوان ۳۱ صحنه از برنامه های تلویزیونی را فهرست کرد. آنها همچنین می توانند حس کنجکاوی خوانندگان را تحریک کنند. مردم ممکن است تمایلی به خواندن مقاله ای در مورد لحظات استرس زا در برنامه های تلویزیونی نداشته باشند، اما ممکن است بخواهند بدانند که چه تعداد از این ۳۱ صحنه را تماشا کرده اند.

در حالی که مطمئناً نمی خواهید اعداد را در هر عنوان پست وبلاگ خود قرار دهید، استفاده از آنها در جایی که منطقی است عاقلانه است. اگر می خواهید هر نوع لیستی را در پست خود ارائه دهید، افزودن یک عدد به عنوان یک راه آسان برای افزایش شانس شما برای دریافت کلیک بیشتر است.

سئو محتوا

کلمه کلیدی انتخابی خود به کار ببرید تا عنوان شما رتبه خوبی داشته باشد

عناوین عوامل کلیدی در سئو سایت شما هستند. برای شروع، عنوان و توضیحات متا شما در SERP ا ظاهر می شود. این مهم است که این عناصر بهینه سازی شوند تا خوانندگان بتوانند روی مقاله کامل کلیک کنند. با این حال، همچنین ضروری است که عنوان شما حاوی کلمه کلیدی باشد که می خواهید پست شما برای آن رتبه بندی شود.

طول عنوان را برای خوانایی و سئو بهینه کنید

یکی دیگر از جنبه های مرتبط با عنوان سئو، طول عنوان شما است. سرفصل هایی که خیلی کوتاه هستند خطر کمبود اطلاعات لازم برای جلب توجه موتورهای جستجو و خوانندگان را دارند. از سوی دیگر، خوانندگان ممکن است علاقه خود را به عناوین طولانی از دست بدهند.

به علاوه، عناوین طولانی در محدوده شخصیت تعیین شده برای SERP ها قرار نمی گیرند. اگر عناوین پست وبلاگ شما بیش از حد گسترده باشد، خوانندگان حتی نمی توانند هنگام مرور نتایج جستجو، کل تیتر را ببینند.

برای مخاطب هدف خود جذابیت ایجاد کنید

در نهایت، باید مطمئن شوید که عناوین شما برای مخاطبان هدف شما جذاب هستند . آنها باید حاوی عناصری باشند که مختص خوانندگان شما باشد. این رویکرد می تواند به تمایز مقالات شما از رقبا کمک کند. در حالی که وبلاگ‌های دیگر ممکن است از عناوین پست‌های فرمولی یا عمومی استفاده کنند، می‌توانید سرفصل‌های اصلی را برای جلب نظر خوانندگان هدف خود هدف قرار دهید. سعی کنید لحن مخاطبان هدف خود را اتخاذ کنید. اگر خوانندگان شما معمولاً جوان‌تر هستند، ممکن است از زبان معمولی و اصطلاحات عامیانه برای دسترسی مؤثرتر به آنها استفاده کنید.

از همین امروز شروع به نوشتن عناوین پست وبلاگ بهتر کنید! سرفصل های فریبنده و بهینه سازی شده عناصر کلیدی برای هر وبلاگ موفق هستند. علاقمندان و حرفه ای ها به طور یکسان از نوشتن عناوین پست وبلاگ جذاب که برای رتبه بندی خوب در موتورهای جستجو طراحی شده اند سود خواهند برد. همچنین برای داشتن وبسایتی بهینه میتوانید با کارشناسان ما در تارینوتک تماس بگیرید.

 

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *