طراحی سایت آتلیه عکاسی

طراحی سایت آتلیه عکاسی

اگر به عنوان یک عکاس و یا فیلمبردار عنوان طراحی سایت آتلیه عکاسی را سرچ کرده اید بهتر است در همین مقاله بمانید و تا انتهای آن با ما همراه باشید. در همین اول راه بیایید باهم همگام شویم و هدف اصلی را مشخص کنیم.

اگر به عنوان یک عکاس و یا فیلمبردار عنوان طراحی سایت آتلیه عکاسی را سرچ کرده اید بهتر است در همین مقاله بمانید و تا انتهای آن با ما همراه باشید. در همین اول راه بیایید باهم همگام شویم و هدف اصلی را مشخص کنیم. در واقع طراحی سایت آتلیه عکاسی با توجه به گسترده شدن دایره کاربران و برای کسب درآمد بیشتر و همچنین برندسازی انجام می شود. به نظر دلایل قانع کننده ای داریم تا طراحی سایت آتلیه عکاسی را شروع کنیم. حال که خیال خود را از بابت چرایی طراحی سایت آتلیه عکاسی آسوده کردیم می توانیم به بررسی و حل مسئله مورد نظر بپردازیم.

قطعا شمایی که این مقاله برای حل تحقیق و بررسی انتخاب کرده اید در رابطه با طراحی سایت آتلیه عکاسی تردید نداشته اید و می خواهید مسیر را بدانید. در همین راستا تارینوتک چراغ راهنمای شما خواهد بود تا مسیر را برای شما هموار سازد. در این مقاله می خواهیم شما را با بهترین و مهم ترین نکاتی که در این زمینه لازم است بدانید اشنا کنیم. پس تا انتهای این مطلب با ما و تارینوتک همراه باشید تا بهترین تصمیم ها را در زمینه حوزه کاری خود بگیرید.

اهداف طراحی سایت آتلیه عکاسی

در بخش پیشین به صورت جسته گریخته و خلاصه نگاهی به هدف از طراحی سایت آتلیه عکاسی داشتیم. اما در این بخش می خواهیم اندکی دقیق تر در مورد این موضوع به بحث و بررسی بپردازیم و در واقع تمامی هدف های پیدا و پنهان را مشخص کنیم.

در مرحله اول می توان گفت که طراحی سایت آتلیه عکاسی در راستای برندسازی می تواند صورت پذیرد. طراحی این سایت می تواند به رشد و توسعه شغل شما کمک کرده و برند شما را با سرعت بالاتری به نمایش گذارد. تصور کنید که دارای یک سایت حرفه ای هستید که در آن انواع عکس هایی که گرفته اید به نمایش گذاشته اید. حال تمامی عکس های شما در اینترنت به سراسر کشور نشان داده می شود و بسیاری از افراد پس از مشاهده تجربه کاری شما از طریق سایت، به مجموعه شما مراجعه می کنند.

شاید پیش از این بدین صورت دارای مشتری نبوده اید و کسی شما را به صورت اینترنتی پیدا نکرده است. این موضوع سبب می شود در جهت شناخته تر شدن در سطح منطقه، شهر و استان خود به راحتی بتوانید برند خود را به نمایش بگذارید.

هدف بعدی گسترده شدن دایره کاربران شما می باشد. این مورد وابستگی عمیقی به مورد اول و نحوه برندینگ شما در مرحله اول دارد. همچنین در طولانی مدت این هدف می تواند به نوع عملکرد و کارکرد شما نیز مرتبط باشد.

فرض را بر این بگذارید که شما برندسازی را انجام داده اید و کاربرانی را نیز از طریق سایت جذب کرده اید. حال باید چاره ای برای نگهداری این کاربران اندیشید. در واقع هرچقدر محیط، عمس و فیلم هایی که به مخاطبین خود ارائه می دهید یا در اختیار آن ها قرار می دهید حرفه ای تر باشد، کاربراننیز شما را به چشم یک عکاس حرفه ای می بینند. طراحی سایت آتلیه عکاسی.

هدف سوم و در واقع هدف اصلی کسب درامد بیشتر می باشد. هدف هایی که در بندهای پیشین بیان شد هر دو در راستای همین هدف می باشند و به صورت پیوسته با آن ها در ارتباط است. در صورتی که برندسازی صورت بگیرد و کاربران را بتوانید حفظ کنید به راحتی می توانید به کسب درآمد بیشتر برسید که شامل مراجعه حضوری و یا فروش ملزومات عکاسی و فیلمبرداری می باشد.

امکانات طراحی سایت آتلیه عکاسی

هدف ما مشخص شده و می خواهیم مسیر رسیدن به این هدف را نیز برای خود آماده کنیم. شما به عنوان یک مشتری چه انتظاراتی از یک سایت آتلیه عکاسی دارید؟ این سایت چه امکاناتی را باید در اختیار شما قرار دهد؟ در این بخش می خواهیم شما را با بخش های مختلف یک سایت اتیله عکاسی آشنا کنیم تا بدانید از طراح سایت خود چه انتظاراتی باید داشته باشید. این امکانات به شرح زیر می باشد:

درج گالری تصاویر برای ارائه نمونه کار: یک وب سایت تحت عنوان آتلیه عکاسی در ابتدا باید نمونه کارهای خود را در معرض نمایش قرار دهید. در واقع می توان گفت یک عکاسی را عکس های آن معرفی می کند. بنابراین داشتن یک صفحه از نمونه کار الزامی است.

آگاهی کاربران و مشتریان از ساعات کاری آتلیه: هنگامی که کاربری از طریق سایت به شما دسترسی پیدا می کند نیاز است که ساعات حضور شما در معرض نمایش قرار داده شود تا برا مراجعه حضوری بیاید.

امکان درج لینک شبکه های اجتماعی فعال: این روزها تبلیغات و ارتباط با مشتریان تنها به سایت ختم نمی شود و افراد از طریق شبکه های اجتماعی نیز در این زمینه فعال هستند برای اینکه تمامی مسیرهای بازاریابی بهم متصل باشد باید لینک شبکه های اجتماعی در وب سایت شما نمایان باشد.

امکان درج آدرس شعبه و یا شعب فعال در سطح شهر: این روزها پیدا کردن آدرس عموما از طریق نشان و یا ویز صورت می پذیرد و نیاز است که آدرس شما به صورت انلاین بر روی وب سایت موجود باشد.

قابلیت برگزاری پرسش و پاسخ های آنلاین و مسابقات در بین کاربران فعال سایت: یکی از راه های جذب مشتری و حفظ آن این است که مسیرهایی را خلق کنید که مشتری الزاما روزهای آتی نیز به وب سایت شما مراجعه کند.

طراحی و درج اختصاصی صفحات یا گزینه های “درباره ما” “تماس با ما” و “ثبت درخواست”: از آنجایی که در وب سایت تمامی موارد به صورت مجازی می باشد لازم است که شما رزومه کاری خود را در اختیار مشتری قرار دهید تا با اطمینان خاطر به شما مراجعه کند.

امکان افزودن قسمت وبلاگ به سایت برای بالا بردن سطح اطلاعات کاربر پیرامون حوزه کاریتان: داشتن یک وب سایت تنها به جذب مشتری ختم نمی شود و می بایست مشتریان را به صورت اینترنتی حفظ کرد. یکی از راه های حفظ مشتری ارائه مقالاتی آموزنده در زمینه کاری شماست.

قابلیت دسته بندی کردن خدمات سایت (عکس فوری، عکس های مناسبتی، فیلمبرداری مجالس، فروش ملزومات عکاسی و فیلم و …): خدمات شما باید به صورت کاملا واضح در معرض دید مشتری قرار بگیرد و مشتری با دید بازتری با شما تماس حاصل کند.

انواع خدمات در طراحی سایت آتلیه عکاسی

به هر آتلیه ای در سطح شهر سر بزنید متوجه می شوید که خدمات گسترده ای را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. همانند طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی این خدمات نیز در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند. از جمله خدماتی که با طراحی سایت آتلیه عکاسی عموما ارائه می گردد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت عکاسی از کودکان
  • عکاسی های مناسبتی همراه با تم کار
  • امکان فیلم برداری از مجالس و میهمانی ها
  • عکس های فوری ۴*۳
  • عکاسی از عروس و داماد در فضای باز مانند باغ ویلا

داشتن وب سایت آتلیه عکاسی چه مزایایی دارد؟

حتما برای شما هم تا اینجای کار پیش آمده است که بعد از اینهمه اهداف و امکاناتی که بیان شد، طراحی سایت آتلیه عکاسی چه مزایایی می تواند برای شما داشته باشد. در این بخش می خواهیم به صورت اختصار برخی از مزایای مهم را برای شما عنوان کنیم. با ما همراه باشید:

  • شناسایی پرسونای مخاطبان هدف با هدف جذب مخاطبان فعال و کاربردی برای سایت
  • پشتیبانی حرفه ای کاربران و مدیریت آسان وبسایت آتلیه
  • افزایش درآمد و بهبود اعتبار برندینگ
  • کمتر شدن هزینه های تبلیغاتی (بنر در سطح شهر، صفحات مجازی و …)
  • پرداخت هزینه ها به صورت آنلاین و از طریق درگاه پرداخت اینترنتی
  • گردش مالی ساثیت آتلیه به صورت شبانه روزی

طراحی سایت آتلیه عکاسی مناسب چه افرادی است؟

حوزه عکاسی و فیلمبرداری یک حرفه تخصصی محسوب می شود که منطقی است افرادی که به صورت تئوری و یا تجربی آموزش دیده اند باید به فکر طراحی سایت آتلیه عکاسی باشند. اگر یک فرد مبتدی هستید و تنها به عکاسی علاقه مند هستید می توانید یک سایت شخصی طراحی کنید و عکس های خود را درون آن قرار دهید. اما در صورتی که یک فرد حرفه ای در زمینه عکاسی و فیلم برداری می باشید و از این طریق به کسی درآمد مشغول هستید، طراحی سایت اختصاصی آتلیه عکاسی به شما پیشنهاد می شود. از جمله افرادی که برای طراحی سایت آتلیه عکاسی می بایست اقدام کنند عکاسان و فیلمبرداران، دانش آموختگان رشته عکاسی و فعالان در حوزه عکاسی پرتره و یا طبیعت می باشند.

کسب اطلاعات بیشتر: بهترین نمونه های طراحی سایت در سال ۲۰۲۱

چرا نیاز به طراحی سایت آتلیه عکاسی دارید؟

وقتی صحبت از طراحی سایت آتلیه عکاسی می‌شود هدف این است که عکاسان با قرار دادن نمونه کارها و عکس‌هایی که گرفته‌اند توانایی‌ها و خدمات خویش را به افراد نمایش دهند تا کسانی که به دنبال خدمات عکاسی هستند، قادر باشند بهترین فرد را برای عکاسی انتخاب کنند. همچنین طراحی وب سایت هنری این امکان را در اختیار هنرمندان قرار می‌دهد که در سطوح بین المللی نیز حضور چشمگیری داشته باشند.

یکی از مزایای مهم طراحی سایت عکاسی در این است که به دلیل پیشرفت روز افزون اینترنت و تکنولوژی دیگر نیازی به صرف هزینه های هنگفت برای تبلیغات جهت  طراحی سایت عکاسی وجود ندارد، بی شک در دنیای امروز مهمترین نیاز یک عکاس جدا از دوربین و دیگر لوازم عکاسی، داشتن یک وب سایت حرفه ای و زیبا است. دیگر نیازی به تبلیغات گسترده و هزینه های آنچنانی نیست. شما می توانید با نمونه کارهای خود مشتریان خاص خود را جذب کنید. تنها کافیست حرفه و شغل خود را به نمایش بگذارید تا نتیجه ای بسیار عالی را کسب کنید.

چرا طراحی سایت آتلیه عکاسی مهم است؟

یکی از مشکلات هنرمندان و عکاسان در یافتن مشتری برای خدماتی است که ارائه می‌کنند. لذا این افراد با طراحی سایت عکاسی می‌توانند به نمایش رزومه و نمونه کارهای خود بپردازند و به بازاریابی اینترنتی بپردازند. بهینه سازی سایت و ارتقای رتبه آن در گوگل برای سایت‌های عکاسی بهترین روش تبلیغاتی خواهد بود تا مشتریان بیشتری را جذب نمایند.

یکی دیگر از موارد مهم در طراحی سایت عکاسی در این است که می‌توان به برگزاری دوره‌های انلاین عکاسی پرداخت. یا اینکه می‌توانید با ایجاد مسابقه آنلاین کاری کنید که افرادی که به عکاسی علاقه مند هستند را شناسایی کرده و علاوه بر اینکه با اهدای جوایز روی برندینگ خود تمرکز می‌کنید، از ان به عنوان یک روش تبلیغاتی استفاده کنید. سپس فرد برنده را آموزش دهید تا حرفه‌ای‌تر شده و یک همکاری بلند مدت برای خدمات عکاسی داشته باشید.

بیشتر عکاسان سفارشاتی را به صورت آنلاین دریافت می‌کنند که مربوط به ویرایش و کار روی تصاویر است. می‌توانید با فراهم کردن این امکان کاری کنید که افراد تصویر دلخواه را برای شما ارسال کنند، سپس با کار روی تصویر و زیباسازی آن یک نسخه کوچک از تصویر را با رزولوشن محدودتر و یا واترمارک شده برای آنها ارسال کنید تا در صورت رضایت مشتری و در صورت تمایل با پرداخت هزینه تصویر نهایی را برای وی ارسال کنید. امروزه بسیاری از افراد که در زمینه عکاسی فعالیت دارند در بستر اینستاگرام و تلگرام چنین خدماتی را ارائه می‌کنند.

انواع طراحی سایت در زمینه عکاسی

عکاسان و دیگر هنرمندانی که با عکس سروکار دارند می توانند با درخواست طراحی سایت عکاسی، یک سایت مخصوص به خود داشته باشند و در سایت ضمن معرفی خود، برترین عکس های خود را به نمایش بگذارند تا کاربران اینترنت با سبک عکاسی آنها آشنا شوند. طراحی سایت آتلیه عکاسی.

یا در عکاسی صنعتی که مربوط به عکس‌های محصولات یک واحد صنعتی است که با به نمایش گذاشت محصولات خود را تبلیغ می‌کنند، برای این واحدها فعالیت عکاسی صنعتی آنلاین را دنبال کنید. اگر استخدام سایت‌های فروشگاهی بزرگ را بررسی کنید همواره خواهید دید که نیاز به یک عکاس صنعتی دارند.

یکی دیگر از بخش‌های مهم در طراحی سایت عکاسی دکوراسیون است که در زمینه محصولات دکور فعالیت دارند. این شرکت‌های می‌توانند با قرار دادن عکس از محصولات دکوری خود به معرفی آنها بپردازند و برای اینکه قادر باشند فروش بالایی داشته باشند داشتن تصاویر عالی از زوایای دید مناسب بهترین روش است که یک عکاس دکوراسیون می‌تواند از پس آن برآید.

کسب اطلاعات بیشتر: ۱۰ روش ساده برای بهبود طراحی سایت

بهترین قالب ها برای طراحی سایت آتلیه عکاسی

هر فردی برای اینکه بتواند یک وبسایت درجه یک و حرفه ای را راه اندازی کند، به یک قالب مناسب برای طراحی سایت نیاز دارد؛ در واقع قالب خوب، قالبی است که بتواند به خوبی اهداف یک وبسایت را دنبال و تمام نیازهای آن حرفه را برطرف کند.

برخی از این قالب ها عبارت است از:

  • قالب وردپرس عکاسی Photoseen
  • قالب وردپرس عکاسی Kreativa
  • قالب وردپرس عکاسی و نمونه کار Novo
  • قالب وردپرس عکاسی و نمونه کار Sansara
  • قالب وردپرس عکاسی آتلیه Bloom
  • قالب وردپرس گالری عکاسی Photolia

هزینه طراحی سایت آتلیه عکاسی چقدر است؟

قطعا هر فرد یا مجموعه ای که قصد طراحی سایت آتلیه عکاسی را دارد یکی از سوالات و ابهامات مهم در این زمینه برای آن ها قیمت و تعرفه های مربوط به طراحی سایت است.

به طور کلی بیان هزینه دقیق در فرایند طراحی سایت با توجه به ایده ها و امکاناتی که کارفرمای محترم در نظر دارد متفاوت است. اما برای دریافت اطلاعات بهتر در این زمینه شما میتوانید از صفحه مربوط به تعرفه های طراحی سایت دیدن فرمایید. در غیر این صورت از طریق شماره تماسهای موجود در بالا و پایین صفحه میتوانید با کارشناسان شرکت تارینوتک در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان این مجموعه بهره ببرید.

تارینوتک چه مزایایی را در اختیار شما قرار می دهد؟

در نظر داشته باشید طی همکاری با تارینوتک می توانید مزایای مختلفی را کسب کنید. از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد. مجموعه تارینوتک یکی از بهترین گزینه ها برای طراحی سایت آتلیه عکاسی می باشد. شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و از مشاوره رایگان این مجموعه بهره مند شوید.

  • طراحی کاملا ریسپانسیو (نمایش صحیح در تمام ابزارها لپ تاپ، تبلت، گوشی و…)
  • طراحی و پشتیبانی توسط کارشناسان مجرب و باتجربه همیار توسعه
  • طراحی اختصاصی و کاملا متناسب با اهداف و ایده های شما
  • بهینه سازی برای موتورهای جستجو
  • ارائه‌ی خدمات پشتیبانی بلند مدت
  • ارائه آموزش کامل مدیریت سایت
  • هزینه‌ی پایین در برابر کیفیت بالا
  • سطوح دسترسی آسان
  • رعایت نکات برند سازی
  • سرعت و امنیت بالا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *