طراحی سایت آشپزی

طراحی سایت آشپزی

اگر قصد راه اندازی و طراحی سایت آشپزی را دارید با ما همراه باشید. نکات ویژه ای را می خواهیم با شما در میان بگذاریم. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و اهمیت طراحی سایت، تمامی مشاغل به دنبال توسعه کسب و کار خود نه تنها در سطح شهری، بلکه در سطح کشوری و جهانی می باشند. همگی علاقه مند به طراحی سایت هستند و شغل آشپزی نیز از این قائه مستثنی نیست.

اگر قصد راه اندازی و طراحی سایت آشپزی را دارید با ما همراه باشید. نکات ویژه ای را می خواهیم با شما در میان بگذاریم. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و اهمیت طراحی سایت، تمامی مشاغل به دنبال توسعه کسب و کار خود نه تنها در سطح شهری، بلکه در سطح کشوری و جهانی می باشند. همگی علاقه مند به طراحی سایت هستند و شغل آشپزی نیز از این قائه مستثنی نیست. در گذشته برای اینکه بخواهید یک آموزشگاه اشپزی خوب را پیدا کنید باید از آگهی های گوناگون و مجلات مختلف استفاده می کردید. این موضوع علاوه بر اینکه امری طاقت فرسا می باشد زمان زیادی را هم از شما می گیرد. اما این روزها تنها در چند ثانیه و با یک سرچ کوتاه می توانید نزدیک ترین اموشگاه اشپزی را پیدا کنید. این راحتی را مدیون طراحی سایت آشپزی می باشیم.

از جمله مزایای آموزش آنلاین می توان به این مورد اشاره کرد که شما در هر نقطه از جهان که باشید می توانید در کلاس ها ثبت نام کنید و آموزش های لازم را به صورت آنلاین بگیرید. دیگر نیازی به خروج از منزل و اتاف وقت نیست . می توانید در منزل بمانید و آموزش های لامز را دریافت کنید. همچنین امکان استفاده ۲۴ ساغته از وب سایت وجود دارد. در هز ساعت از شبانه روز می توانید به وب سایت مورد نظر مراجعه کنید و آموزش مورد نظر را مطالعه کنید. یکی از اهداف اصلی طراحی سایت آشپزی ارائه خدمات، آموزش و معرفی انواع غذاهای مختلف است.

کسب اطلاعات بیشتر: طراحی سایت رایگان

دلیل اهمیت طراحی سایت آشپزی

تغذیه نقش مهمی در سلامت انسان دارد و بخش عظیمی از زندگی انسان به تغذیه مربوط می شود. با گسترش صنعت غذا و ایجاد رستوران های مختلف و به ویژه دستور پخت های متنوع می توانیم بهترین انتخاب را برای سلامتی خود داشته باشییم. انسان همواره به دنبال این است که غذای جدیدی را امتحان کند شما عزیزان با طراحی سایت آشپزی می توانید انواع مختلفی از خدمات خود را در اختیار مخاطبین خود قرار دهید. نکته مهمی که در طراحی سایت آشپزی باید در نظر گرفته شود این است که در حین فیلمبرداری از اشپزی می بایست تمامی نکات لهداشتی رعایت شود.

مهم ترین مزایای طراحی سایت آشپزی

این روزها با بالا رفتن حجم دغدغه و مشکلات مردم افراد زیادی هستند که علاقه زیادی به یاد گرفتن آشپزی دارند اما وقت کافی برای یادگیری و حضور در کلاس های اشپزی ندارند. شما با راه اندازی و طراحی سایت آشپزی می توانید امکان جستجو و یافتن بهترین دستور پخت را برای کسانی که به آموزش آشپزی علاقه مند هستند فراهم کنید. همچنین پس از طراحی سایت آشپزی می توانید امکان ثبت نام و شرکت در کلاس های مجازی را برای هنرجویان خود فراهم کنید. از دیگر مزایای طراحی سایت آشپزی می توان به اشتراک گذاشتن تصاویر و ویدیوهایی از مراحل پخت غذا را نام برد.

امکانات و خدمات طراحی سایت آشپزی

با ساخت و طراحی سایت آشپزی امکانات زیادی را می توانید به وب سایت خود اضافه کنید و از مزایای آن بهره مند شوید. بدین طریق می توان خدمات بهتری را در اختیار مشتریان خود قرار داد. هر سایتی به اهداف خاصی طراحی می شود و امکانات و ویژگی های آن مکان را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

سفارش گیری آنلاین: در طراحی سایت آشپزی می توانید بخشی را با عنوان سفارش گیری آنلاین طراحی و راه اندازی کنید تا بازدید کنندگان و مشتریان شما به راحتی غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند. این سیستم از طراحی سایت آشپزی همانند طراحی سایت فروشگاهی عمل می کند و در واقع فرد با اتصال به اینترنت می تواند غذای مورد نظر خود را در یک زمان خاص سفارش دهد.

گالری تصاویر: در طراحی سایت آشپزی نقش اصلی را تصاویر بازی می کنند. مهم ترین گزینه های که باعث می شود کاربر ببه سایت شما جذب شود، مشاهده نمونه کارهای شما می باشد. با استفاده از گرافیک و تصاویر زیبا در طراحی سایت آشپزی می توانید مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کنید.

در مورد گالری تصاویر رعایت برخی نکات خالی از لطف نیست. از جمله آن ها می توان به استاندارد سازی تصاویر اشاره کرد. عکس هایی که درون سایت منتشر می کنید علاوه بر کیفیت بالا باید حجم مناسبی نیز داشته باشند تا به راحتی توسط کاربر قابل دانلود کردن باشند. همچنین بهتر است تصاویر دسته بندی شوند تا کاربر با ورد به سایت دچار سردرگمی نشود.

کسب اطلاعات بیشتر: اصول برچسب گذاری و تاثیر آن بر روی سئو

نقشه گوگل: اگر یک مکان حضوری برای ارائه خدمات دارید بهتر است ادرس این مکان نیز هنگام طراحی سایت آشپزی درج شود. بدین ترتیب به راحتی می توانید مشتریان حضوری بیشتری را نیز جذب کنید.

برخی دیگر از امکانات و خدمات طراحی سایت آشپزی به شرح زیر می باشد:

  • امکان ثبت نام آنلاین در دوره های آموزشی
  • معرفی غذاها و مواد تشکیل دهنده ی آن
  • امکان قرار دادن تاریخچه ی غذاها
  • نظرسنجی درباره ی پکیج های آموزشی
  • آموزش به صورت ویدئو و تصویر از نحوه ی پخت و سرو غذا
  • مقالات آموزشی درباره فوت و فن های آشپزی و بایدها و نبایدها هنگام پخت غذا
  • قرار دادن رزومه کاری و معرفی شما به مخاطب
  • امکان برقراری ارتباط
  • قرار دادن حساب کاربری برای هنرجویان
  • ایجاد فضای مناسب برای مشاوره ی آنلاین به هنرجو
  • قرار دادن نمونه کارهای شما در سایت
  • امکان جستجو در سایت برای پیدا کردن سریع و آسان مطالب
  • یکی دیگر از امکانات راه اندازی وب سایت آشپزی این است که شما می توانید محصولات مرتبط با آشپزی را هم به صورت آنلاین بفروشید به عنوان مثال فروش مواد غذایی مرتبط با دستورات پخت آشپزی، انواع کتاب های آشپزی، وسایل مخصوص آشپزی و…

در طراحی سایت آشپزی چه نکاتی باید رعایت شود؟

در این بخش می خواهیم به برخی از نکات مهم که در طراحی سایت آشپزی می بایست رعایت شود اشاره ای مختصر داشته باشیم. برای اینکه وب سایت شما کارکرد بهتری داشته باشد پیشنهاد می کنیم حتما این نکات را در نظر داشته باشید.

سازگار با موبایل: طراحی سایت ریسپانسیو و یا واکنش گرا قابلیتی است که باید در تمامی سایت ها رعایت شود. بدین ترتیب افراد به راحتی با تلفن همراه می توانند وارد وب سایت شما شوند و تمامی کارها و سفارشات خود را انجام دهند. از آن جایی که اکثر سرچ ها این روزها از طریق تلفن همراه صورت می پذیرد. ریسپانسیو بودن سایت یکی از ملزومات در طراحی سایت آشپزی می باشد.

طراحی سایت آشپزی بر اساس اصول سئو: رعایت برخی نکات در مراحل ابتدایی طراحی سایت آشپزی می تواند سایت شما را مطابق با الگوریتم های سئو پیش ببرد. در این حال شناسایی سایت توسط موتورهای جستجو راحت تر می باشد. طراحی سایت بر اساس اصول سئو کار بهینه سازی سایت را ساده تر می کند و هزینه کمتری را بابت سئو سایت خواهید پرداخت.

سئو سایت در کنار سایر تکنیک های بازاریابی اینترنتی مانند: تبلیغات کلیکی، بازاریابی شبکه های اجتماعی، تبلیغات ایمیلی (ایمیل مارکتینگ = ارسال ایمل تبلیغاتی)، وب برندینگ، بازاریابی محتوا  و … می تواند تاثیر زیادی بر روی کسب و کار ما گذاشته و راه رسیدن به موفقیت ها را برای ما هموار تر کند.

شرکت طراحی سایت و سئو سایت تارینوتک با بهره گیری از آخرین متد روز دنیا در ساخت سایت و بهینه سازی سایت، بهترین گزینه ها را برای انتخاب شما ارائه می دهد.

بهینه سازی طراحی سایت آشپزی: اگر قصد کسب درآمد از وب سایت خود را دارید بهتر است وب سایت خود را به وب سایتی پر بازدید تبدیل نمایید. برای انجام این کار راه های مختلفی در پیش روی شما می باشد که یکی از مهمترین آن ها سئو سایت و بهینه سازی می باشد. سئو سایت به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که به کمک آن ها می توانید رتبه ی وب سایت خود را افزایش داده و از این طریق باعث افزایش بازدید وب سایت خود شوید و کاربران و بازدید کنندگان بیشتری را به وب سایت خود جذب نمایید.
به عبارتی دیگر اگر فردی که به دنبال وب سایت آشپزی می باشد کلمه ی طرز تهیه را در گوگل سرچ کند وب سایت شما را در رتبه ی اول نتیجه جستجوی گوگل مشاهده خواهد کرد. علاوه بر سئو سایت وب سایتتان باید سرعت بارگذاری بالایی نیز داشته باشد این بدان معنا می باشد که اگر کاربری به وب سایت شما مراجعه کرد وب سایت برای او سریع بالا بیاید و او قادر به مشاهده ی وب سایت باشد.

کسب اطلاعات بیشتر: بهترین قالب های طراحی سایت فروشگاهی

بهترین قالب ها برای طراحی سایت آشپزی

یکی از بخش های حائز اهمیت در طراحی سایت آشپزی نمونه کار است، نمونه کار در سایت آشپزی باعث حرفه ای تر شدن وب سایت شما می شود که معمولا در قالب تصویر نمایش داده می شود که هر چه کارهای بیشتری از خود در سایت قرار دهید جذابیت سایت بالاتر می رود و هم چنین بازدیدکننده ی بیشتری خواهد داشت. به عنوان مثال شما با قرار دادن نمونه کارهایی که تا الان داشتید، عکس بهترین غذاهایی که درست کردید و یا ویدئوهای آموزشی سبب جذب مخاطب بیشتر و اعتبار سایت خود را بالاتر می برید.

انتخاب یک قالب حرفه ای برای سفارش و طراحی وب سایت آشپزی به عملکرد خوب و جذب مخاطب هدف سایت بسیار کمک می کند؛ در واقع یکی از ضروری ترین قدم ها برای طراحی سایت، تعیین کردن یک قالب بی نقص برای مدیریت هر چه بهتر سایتتان است.

بهترین قالب های ساخت یک وب سایت آشپزی عبارت است از:

  • قالب فارسی اشپزی وردپرس Neptune
  • قالب آشپزی وردپرس Food Recipes
  • قالب وردپرس آشپزی social chef
  • قالب وردپرس آشپزی Bistro
  • قالب آشپزی Zylyz

هزینه طراحی سایت آشپزی چقدر است؟

قطعا هر مجموعه فرهنگی و تبلیغاتی که قصد طراحی سایت را دارد یکی از سوالات و ابهامات مهم در این زمینه برای آن ها قیمت و تعرفه های مربوط به طراحی سایت آشپزی است.

به طور کلی بیان هزینه دقیق در فرایند طراحی سایت آشپزی با توجه به ایده ها و امکاناتی که کارفرمای محترم در نظر دارد متفاوت است. اما برای دریافت اطلاعات بهتر در این زمینه شما میتوانید از صفحه مربوط به تعرفه های طراحی سایت از طریق لینک زیر دیدن فرمایید. در غیر این صورت از طریق شماره تماسهای موجود در بالا و پایین صفحه میتوانید با کارشناسان شرکت تارینوتک در ارتباط باشید.

خدمات گروه تارینوتک برای طراحی سایت آشپزی

  1. یکی از مهم ترین خدماتی که مجموعه تارینوتک در اختیار مشتریان خود قرار می دهد رعایت اصول سئو یا بهینه سازی سایت آشپزی است، موضوعی که در طراحی سایت آشپزی از اهمیت بالایی برخوردار است دیده شدن سایت و هم چنین افزایش درآمد می باشد، با استفاده از اصول سئو رتبه ی سایت شما بالاتر می رود که این امر موجب افزایش بازدید کننده می شود. به عبارت دیگر وقتی کاربر در اینترنت سایت آشپزی یا حتی کلماتی مثل طرز تهیه، نام غذا و… را سرچ کند وب سایت آشپزی شما در رتبه ی بالاتری قرار دارد، در نتیجه میزان بازدید سایت بالاتر می رود همچنین از دیگر مزایای استفاده از سئو، بالا بردن سرعت سایت می باشد.
  2. طراحی سایت آشپزی بر اساس سلیقه کاربر و هم چنین استفاده راحت از آن
  3. امکان ایجاد اپ موبایل
  4. تولید محتوا یکی از موارد مهم در طراحی سایت آشپزی می باشد که داشتن محتوای مفید و کاربردی باعث جذب مخاطب بیشتر نیز خواهد شد. از دیگر خدمات مجموعه راستین وب تولید محتوا می باشد که ما با در نظر گرفتن موضوع سایت و شناخت مخاطب بهترین تولید محتوا را برای سایت شما ایجاد می کنیم.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *