بهترین قالب های طراحی سایت فروشگاهی

بهترین قالب های طراحی سایت فروشگاهی

با بهترین قالب های طراحی سایت فروشگاهی در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید تا محبوب ترین قالب ها را به شما معرفی کنیم. در این مقاله قصد داریم مزایا و معایب برخی از بهترین قالب های طراحی سایت فروشگاهی را با شما در میان بگذاریم.

اگر صاحب کسب و کار هستید و در حال ارائه محصولات به مشتریان خود می باشید، حتما به فکر داشتن یک سایت فروشگاهی و فروش اینترنتی افتاده اید. همانطور که می دانید در جهان امروز فروشگاه های اینترنتی رونق بیشتری از فروشگاه های واقعی دارند و برای اینکه از قافله عقب نمانید بهتر است در اولین فرصت اقدام به طراحی سایت فروشگاهی کنید.

به نظر شما چه چیزی وب سایت های فروشگاهی را از یکدیگر متمایز می کند؟ درست حدس زدید!… قالب های مختلف. علاوه بر داشتن محتواهای خوب برای وب سایت، شما نیازمند یک سایت با جلوه بصری جذاب نیز می باشید.

فرض کنید که یک فروشگاه لباس دارید و می خواهید برای این فروشگاه وب سایت اینترنتی راه اندازی کنید. در نگاه اول چه چیزی از یک وب سایت اینترنتی شما را جذب می کند؟ طرح بندی، زیبایی، ترکیب رنگ، دسته بندی درست و … . تمامی این موارد را می بایست در یک قالب فروشگاهی داشته باشید. حال می خواهیم با معرفی بهترین قالب های طراحی سایت فروشگاهی در این راه با شما همراه باشیم.

توجه: در صورتی که در مورد راه اندازی قالب فروشگاهی اطلاعاتی ندارید، می توانید با شماره های درج شده در وب سایت تارینوتک تماس حاصل نمایید و از مشاوره رایگان ما بهره ببرید.

در حوزه سایت فروشگاهی، در وردپرس قالب های طراحی سایت فروشگاهی متنوعی وجود دارد که امکان طراحی سایت را برای شما عزیزان فراهم می کند. سایت ساز وردپرس از امکانات پیشرفته و بسیاری برخوردار است و به کاربران خود اجازه می دهد هر نوع سایتی را مانند سایت های خبری, فروشگاهی, شرکتی و … را راه اندازی نمایند. این سایت ساز با استفاده از افزونه هایی که در خود جای داده است نیز اجازه ی اضافه کردن هر نوع ویژگی را به افراد داده است. در ادامه به معرفی برخی از بهترین قالب های طراحی سایت فروشگاهی کی پردازیم.

بهترین قالب های طراحی سایت فروشگاهی

در این بخش ما سعی کردیم چندین مورد از سایت های فروشگاهی که از ووکامرس پشتیبانی می کنند را در لیستی به شما ارائه دهیم. این لیست شامل بهترین قالب های طراحی سایت فروشگاهی در وردپرس است که می توانید برای راه اندازی فروشگاه آنلاین خود از آن بهره ببرید.

قالب فروشگاهی فلت سام

اگر بخواهیم به معرفی بهترین قالب های طراحی سایت فروشگاهی بپردازیم؛ بی شک قالب فلت سام در میان دیگر قالب ها به چشم می خورد. این قالب یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین قالب ها محسوب می شود که دارای ویژگی های بسیار زیادی است که در ادامه به آن می پردازیم. قالب فروشگاهی فلت سام با داشتن ویژگی های منحصر به فرد خود، اجازه طراحی و راه اندازی هرگونه وب سایتی را می دهد. می توان گفت همین ویژگی هاست که باعث محبوبیت بی حد و مرز این قالب و قرار گرفتن آن میان بهترین قالب های طراحی سایت فروشگاهی شده است.

کسب اطلاعات بیشتر: مجوزهای یک فروشگاه اینترنتی

  • سادگی در عین پیشرفته بودن

اگر به مسیر طراحی قالب های طراحی سایت فروشگاهی متنوع از ابتدا تاکنون، نگاهی بیندازید متوجه می شوید که قالب ها به سمت سادگی پیش می روند. قالب فلت سام نیز از این دسته می باشد و کار با این قالب بسیار ساده و روان می باشد. در تنظیمات این قالب هیچگونه پیچیدگی وجود ندارد و حتی یک طراح سایت مبتدی نیز می تواند به سادگی با این قالب به طراحی بپردازد.

  • صفحه ساز پیشرفته

یکی از دلایلی که قالب فلت سام در میان بهترین قالب های طراحی سایت فروشگاهی قرار گرفته است؛ داشتن استودیو و یا صفحه ساز آن می باشد. در صفحه ساز این قالب تمامی اجزا و المان هایی که برای طراحی یک سایت لازم است، به صورت یک جا وجود دارد. کاربران به راحتی می توانند المان های دلخواه را انتخاب و در محل مربوطه قرار دهند.

  • کاملا ریسپانسیو و واکنش گرا

جهان امروز به سمتی پیش می رود که کمتر کسی از لپ تاب و یا سیستم خانگی برای سرچ در گوگل استفاده می کند. با توجه به این مورد، طراحی قالب ها به گونه ای پیش رفته است که کاملا منطبق با گوشی های موبایل و تبلت ها باشد. وب سایت هایی که با فلت سام طراحی شده اند هیچ گونه تداخلی با نمایش در دستگاه های مختلف ندارند و اجزای آن با سایز صفحات متناسب است.

  • سازگاری با ووکامرس

یکی از افزونه هایی که برای قالب های طراحی سایت فروشگاهی می بایست نصب شود، افزونه یا پلاگین ووکامرس است. این افزونه به کاربران اجازه می دهد به راحتی فروشگاه اینترنتی خود را در وردپرس ایجاد کنند و از امکانات آن بهره ببرند. قالب فلت سام با این افزونه کاملا سازگار است و آن را پشتیبانی می کند.

قالب فروشگاهی وودمارت

به صراحت می توان گفت قالب وودمارت یکی از بهترین قالب های طراحی سایت فروشگاهی است. این قالب بی نظیر دارای تعداد زیادی المان های کاربردی است که بنا به نیاز می توانید از این المان ها استفاده کنید. یکی از دلایل معروفیت قالب وودمارت، هدرساز حرفه ای آن است. المان های این قالب در افزونه صفحه ساز ویژوال کامپوزر مورد استفاده قرار می گیرد.

کسب اطلاعات بیشتر: مدت زمان لازم برای طراحی سایت حرفه ای

در صورتی که صاحب خلاقیت هستید می توانید از این قالب استفاده کنید، چرا که با استفاده از این قالب می توان بی نهایت طرح های خلاقانه برای فروشگاه اینترنتی پیاده سازی کرد. این قالب جزو معدود قالب هایی است که در صورت بازطراحی می توان یک فروشگاه اینترنتی کاملا مشابه دیجی کالا بدست آورد.

قالب وودمارت از ظاهر زیبایی برخوردار است. بسیاری از طراحان سایت و یا صاحبان فروشگاه، با دیدن تنها ظاهر این سایت سریعا آن را انتخاب می کنند. یکی از عمده دلایل قرار گرفتن این قالب میان بهترین قالب های طراحی سایت فروشگاهی همین زیبایی ظاهری آن می باشد.

  • صفحه ساز پرقدرت

قالب وودمارت همانند قالب فلت سام که پیش از این به آن اشاره شد، دارای صفحه ساز پیشرفته ای می باشد. این صفحه ساز به شما اجازه می دهد مطابق با سلیقه خود وب سایت را طراحی کنید. صفحه ساز این قالب یه کاربران خود اجازه می دهد با دست باز، هر نوع صفحه ای را بدون کدنویسی طراحی کنند.

  • عناصر و المان های ajax

فرض کنید در صفحه دیجی کالا یا هر وب سایت فروشگاهی دیگر هستید و این صفحه در لحظه در حال بازسازی و ارائه محصولات جدید است. شما برای دیدن هر محصول جدید مجبورید یک بار صفحه را رفرش کنید.

از جدیدترین تکنولوژی های دنیا و طراحی وب می توان به فناوری ajax اشاره کرد. در این حالت دیگر نیازی نیست که برای دیدن محصولات جدید رفرش کنید و محصولات به طور خودکار بر روی صفحه ظاهر می شوند.

در صورتی که می خواهید یک وب سایت فروشگاهی کاملا به روز با سطح بالا داشته باشید. حتما از قالب وودمارت که یکی از بهترین قالب های طراحی سایت فروشگاهی می باشد، استفاده کنید.

  • سازگاری با افزونه ووکامرس

اگر در سطح اینترنت یک سرچ کوتاه بزنید، افزونه های مختلفی برای فروشگاه ساز به شما معرفی می شود که در صدر آن ها فروشگاه ساز ووکامرس قرار دارد. پوسته فروشگاهی وودمارت با این افزونه کاملا منطبق است؛ بهینه سازی شده و هیچ تداخلی با یکدیگر ندارند. کاربران وودمارت می توانند به سادگی با افزونه ووکامرس شروع به کار کنند.

  • واکنش گرا و ریسپانسیو

در بخش های قبل اشاره کردیک که یکی از ویژگی های بهترین قالب های طراحی سایت فروشگاهی این است که با سایزهای مختلف دستگاه ها سازگار هستند. پوسته وودمارت نیز با تمامی دستگاه ها سازگار است و در صورتی که سایز دستگاه شما تغییر کند، ظاهر سایت خراب نمی شود.

  • منوی پیشرفته

برخی از فروشگاه ها تعداد محصولاتشان زیاد است و در دسته بندی های معمولی نمی گنجد. در این حالت می بایست از منوهای پیشرفته استفاده کنند. از دیگر ویژگی های پوسته وودمارت که آن را در میان بهترین قالب های طراحی سایت فروشگاهی جای داده است، وجود مگا منوی پیشرفته است که زیبایی ظاهر این پوسته را چندین برابر کرده است.

برای اینکه از این ویژگی بهره مند شوید نیازی به نصب افزونه جدید ندارید و این مزیت کاملا برنامه ریزی شده است. در نظر داشته باشید که شما ملزم به استفاده از مگا منو نیستید و می توانید با علامت زدن یک تیک این گزینه را غیر فعال کنید.

قالب فروشگاهی shopkeeper

از دیگر بهترین قالب های طراحی سایت فروشگاهی می توان به shopkeeper اشاره کرد. از این قالب می توانید برای نمایش انبوه محصولات خود در یک دسته بندی منظم استفاده کنید. این قالب بسیار انعطاف پذیر است و دارای یک چیدمان روان و ساده می باشد. علاوه بر راه‌اندازی فروشگاه آنلاین، می‌توانید از این قالب برای مقاصد دیگر نیز استفاده کنید، زیرا با استفاده از این قالب می‌توانید صفحه فرود، صفحه کامل بدون سایدبار و کاتالوگ محصولات و غیره را ایجاد کنید.

  • واکنش گرا و کاملا ریسپانسیو

قالب shopkeeper نیز همانند دو قالب دیگر کاملا به روز بوده و دارای مزیت واکنش گرایی می باشد. بدین ترتیب مشتریان شما می توانند محصولات شما را با استفاده از سیستم های مختلف، بذون بهم ریختگی مشاهده کنند.

  • صفحه ساز WPBakery

این قالب با داشتن صفحه ساز WPBakery به شما این امکان را می دهد تا با کشیدن و رها کردن المان ها، صفحات خود را طراحی کنید. بدین طریق براحتی می توانید برای پست ها، صفحات داخلی و صفحه اصلی یک صفحه بندی پیشرفته ایجاد کنید.

  • افزونه slider revolution

قالب shopkeeper دارای افزونه slider revolution است. با استفاده از این افزونه می توانید اسلایدهای متنوعی برای محصولات خود ایجاد کنید. مثلا با ایجاد اسلایدهای مختلف می توانید محصولات دارای تخفیف یا محصولات جدید را به نمایش بگذارید.

قالب فروشگاهی uncode

قالب uncode از دیگر بهترین قالب های طراحی سایت فروشگاهی است که توانایی مدیریت انواع وب سایت را دارد. شما می توانید با استفاده از این قالب، علاوه بر سایت فروشگاهی، سایت مرتبط با تجارت، الکترونیک و … را نیز طراحی کنید. این قالب بسیار انعطاف پذیر است و رابط کاربری آسانی دارد.

  • صفحه ساز پیشرفته WPBakery

صفحه ساز WPBakery نیز نوعی صفحه ساز است که کار کردن با آن برای کسانی که به تازگی طراحی سایت را آموخته اند، راحت و روان است. با استفاده از این صفحه ساز شما می توانید گزینه های مورد نظر را تنها با موس بکشید و در جای مربوطه رها کنید.

  • عناصر و المان های ajax

در مورد این المان در بخش های قبلی به بحث و بررسی پرداختیم. همانطور که پیش از این گفتیم، شما با استفاده از این ویژگی می توانید یک وب سایت فروشگاهی خاص و منحصر به فرد داشته باشید. بدین صورت که کاربران شما برای دیدن محصولات جدید نیازی به رفرش مجدد صفحه ندارند.

قالب فروشگاهی divi

این قالب فروشگاهی نیز جزو بهترین قالب های طراحی سایت فروشگاهی است که هم می تواند برای وب سایت های فروشگاهی و هم برای وب سایت های شرکتی استفاده شود. از ویژگی های این فروشگاه می توان به ریسپانسیو بودن آن اشاره کرد.

این قالب با Divi Builder ارائه شده است، که شامل ده‌ها بلوک ماژول منحصربه‌فرد و قابل تنظیم برای ارائه محتوا است که می‌توانید در صفحات سایت به منظور دستیابی به نیازهای خود، با کشیدن و رها کردن (drag and drop) استفاده کنید. یا به سادگی می‌توانید با ده‌ها دموی آماده و از پیش تنظیم شده، سایت فروشگاهی خود را راه‌اندازی کنید. این قالب به عنوان یک قالب تجارت الکترونیکی سازگار با ووکامرس و بسیار قدرتمند است. همچنین می‌توانید سایت‌های متنوعی را با امکانات پیشرفته، با نمایی زیبا برای تجارت الکترونیک که شامل سبد خرید، صفحات محصولات، جستجوی پیشرفته AJAX و فیلترهای پویا و سازگاری کامل با ووکامرس، بدون نیاز به یک خط کد ایجاد کنید.

قالب فروشگاهی Jevelin

از دیگر بهترین قالب های طراحی سایت فروشگاهی قالب Jevelin است که کاملا با ووکامرس هماهنگ است. استفاده از این قالب برای طراحان سایتی که به تازگی شروع به کار کرده اند، دلیل کاربری اسان توصیه می شود. با قرار دادن یک محتوای متنی کوتاه و تصویری از محصولات خود در این دموهای آماده، بعد از اندکی سفارشی سازی، وب سایت شما آماده انتشار می باشد.

با استفاده از این قالب به سادگی می توانید انواع محصولات فیزیکی و یا دیجیتالی را به فروش برسانید.

قالب فروشگاهی TheGem

از دیگر قالب های طراحی سایت فروشگاهی چند منظوره TheGem می باشد که یکی از بهترین قالب های طراحی سایت فروشگاهی به حساب می آید. ویژگی صفحه سازی بصری آسان آن سبب شده است مورد توجه بسیاری از طراحان قرار بگیرد.

این قالب حاوی بیش از ۴۰ دومی آماده و منحصر به فرد است که متناسب با سلیقه خود می توانید یکی از این قالب ها را برگزینید و برای اهداف مختلف استفاده کنید. تمامی دموهایی که برای این قالب ارائه شده است، با ووکامرس سازگار است و می توانید برای فروشگاه های اینترنتی استفاده کنید.

  • افزونه WPML

با استفاده از این افزونه که از ابتدا بر روی این قالب نصب شده است، شما می توانید یک وب سایت با زبان های مختلف داشته باشید. بدین طریق می توانید فروشگاه خود را جهانی و مدرن تر جلوه دهید.

  • صفحه ساز پیشرفته WPBakery

صفحه ساز WPBakery نیز نوعی صفحه ساز است که کار کردن با آن برای کسانی که به تازگی طراحی سایت را آموخته اند، راحت و روان است. با استفاده از این صفحه ساز شما می توانید گزینه های مورد نظر را تنها با موس بکشید و در جای مربوطه رها کنید.

نتیجه گیری

در این مقاله در مورد بهترین قالب های طراحی سایت فروشگاهی بحث و بررسی شد. هدف از این مقاله کمک به شما برای انتخاب بهترین قالب می باشد تا بتوانید بیشترین بازدهی را از وب سایت خود داشته باشید. در نظر داشته باشید هر یک از قالب ها برای مشاغل خاصی طراحی شده اند. بنابراین قالبی را انتخاب کنید که بیشترین انعطاف پذیری را داشته باشد تا بتواید مطابق با سلیقه خودتان آن را طراحی کنید. در زمینه انتخاب قالب و شروع به طراحی شما عزیزان می توانید با شماره های تارینوتک تماس حاصل کرده و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *