طراحی سایت آگهی (نیازمندیها)

طراحی سایت آگهی (نیازمندیها)

با ورود طراحی سایت آگهی و نیازمندی مردم به جای انتشار آگهی و تبلیغ در صفحه نیازمندیها از سایت های فعال و مطرح استفاده می کنند. همانطور که سایر فعالیت ها و کارها با ورود اینترنت دچار تغییر و تحولات اساسی شده اند این موضوع نیز مستثنی نبوده و دچار تغییر و تحول شده است.
وب سایت درج آگهی در زمینه های تخصصی و عمومی می تواند راه اندازی شود. برای مثال طراحی سایت آگهی می تواند برای صنف تخصصی ساختمان سازی و یا پزشکان انجام شود یا مانند سایت شیپور و … در تمامی زمینه ها باشد. طراحی سایت تبلیغاتی نیز در همین دسته قرار می گیرد.

سایت دیوار یکی از موفق ترین سایت های آگهی محور در ایران می باشد و اصطلاح طراحی سایت مشابه دیوار در میان مردم باب شده است. قبل از دیوار نیز سایت های زیادی در زمینه نیازمندیها و آگهی فعال بودند اما دیوار با ارائه یک رابط کاربری بسیار جذاب و راحت توانست کاربران زیادی به خود جذب کند و از رقبای قدیمی نیز بسیار موفق تر عمل کند.
این موضوع نشان می دهد که رابط کاربری آسان و جذاب بسیار در موفقیت طراحی سایت نیازمندی نقش دارد و می تواند شما را حتی از رقبای قدیمی و با سابقه تر نیز جلو بیندازد.

برای طراحی یک وب سایت نیازمندی روش ها و سیستم های مختلفی وجود دارد. پیشنهاد تارینوتک استفاده از وردپرس و یا برنامه نویسی اختصاصی با فریمورک Laravel است.
اگر در شروع کار هستید و میخواهید در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید بهترین انتخاب برای طراحی وب سایت آگهی استفاده از سیستم وردپرس است. در پلاگین ها و قالب های وردپرس امکانات رایج سایت های نیازمندی وجود دارد و این موضوع می تواند در زمان و هزینه شما صرفه جویی کند.
اگر دست شما در هزینه و زمان بازتر است می توانید برای پیاده سازی وب سایت نیازمندیها از برنامه نویسی اختصاصی استفاده کنید. این کار موجب می شود شما راحت تر بتوانید ایده های خاص خود را پیاده سازی کنید و در آینده نیز برای گسترش و اضافه کردن امکانات جدید و یا طراحی اپلیکیشن نیازمندی ، پروسه راحت تر و کم هزینه تری خواهید داشت.

برای اینکه بهترین راه را متناسب با شرایط خود انتخاب کنید با تارینوتک تماس بگیرید (۰۹۱۲۹۷۲۷۰۶۱) ما مشتاقانه اطلاعات و تجربیات خود را در اختیار شما می گذاریم.JTVCaHRtbF9ibG9jayUyMGlkJTNEJTIyMjM0OCUyMiU1RA==

  • امکان تعریف دسته بندی های مختلف
  • درگاه پرداخت آنلاین
  • امکان مشخص کردن موقعیت مکانی و نقشه گوگل
  • امکان ارسال آگهی رایگان و پولی
  • امکان مشخص کردن دسته های پولی برای درج آگهی
  • امکان به روز رسانی و نردبانی کردن آگهی
  • امکان ویرایش آگهی ها
  • امکان ویرایش آگهی توسط ادمین سایت
  • فیلتر کلمات ناپسند
  • نقشه گوگل در آدرس ها و محیط
  • ثبت نام و عضویت با شماره موبایل
  • امکان فوری و ویژه کردن آگهی
  • تعریف کد تخفیف
  • مشخص کردن زمان انقضای آگهی
  • تایید خودکار و دستی آگهی
  • جستجو و فیلتر پیشرفته
  • نمایش آگهی های مرتبط
  • امکان تعریف استان و شهر و محله برای آگهی ها

 

وب سایت های آگهی و نیازمندی و تبلیغاتی دارای امکانات متنوعی می تواند باشد و موارد بالا بخشی از این امکانات است که برای آشنایی بیشتر شما عنوان شده است.

برای اینکه بتوانید بهترین امکانات را برای وب سایت نیازمندی خود در نظر بگیرید با مشاورین تارینوتک تماس بگیرید منتظر شنیدن صدای گرم شما هستیم.

JTVCaHRtbF9ibG9jayUyMGlkJTNEJTIyMjM1NCUyMiU1RA==

ورودی و بازدید در وب سایت های درج آگهی و نیازمندی از بالاترین میزان اهمیت برخوردار است. چرا که هدف این سایتها نمایش آگهی های دریافتی برای کسانی است که ممکن است به آن نیاز داشته باشند. بنابراین اگر آگهی ها توسط کاربران بازدید نداشته باشد ، سایت نیازمندی هیچ فایده و تاثرای یری نخواهد داشت.
بهینه سازی زیرساخت سایت برای داشتن سئو قدرتمند باید در اولویت طراحی وب سایت درج آگهی قرار بگیرد تارینوتک به همین منظور تمهیدات ویژه ای برای بهینه سازی و سئو وب سایت های نیازمندی در نظر گرفته است تا شما عزیزان بتوانید به اهداف خود دست یابید.

JTVCaHRtbF9ibG9jayUyMGlkJTNEJTIyMjcxOCUyMiU1RA==JTVCaHRtbF9ibG9jayUyMGlkJTNEJTIyMjcyMyUyMiU1RA==JTVCaHRtbF9ibG9jayUyMGlkJTNEJTIyMjcyNSUyMiU1RA==

نظرات

10 پاسخ

  1. سلام میخواستم بپرسم هزینه طراحی سایت نیازمندیها چقدر هزینه و زمان لازم داره؟ یچیزی مثل سایت دیوار میخواستم با این تفاوت که هم آگهی باشه و هم تبلیغات. یجورایی میشه گفت طراحی سایت آگهی و تبلیغات. ممنون از راهنمایی تون

  2. سلام .. به به ، به این سایت جذاب
    بنده یه سایت می خوام برای آگهی کالاهای دست دوم . هزینش چقدر میشه و این که چقدر زمان می بره تا تکمیل بشه ؟

    1. سلام ممنون از نظر خوبتون.
      برای اطلاع از قیمت طراحی سایت آگهی با یکی از شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

    1. برای اطلاع از قیمت طراحی سایت آگهی با یکی از شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

    1. برای اطلاع از قیمت طراحی سایت آگهی با یکی از شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

    1. سلام وقت شماام بخیر. طراحی سایت آگهی با بالاترین کیفیت صورت می گیرد. می توانید قیمت و نمونه کارهای طراحی سایت آگهی ما را با شرکت های دیگر مقایسه کنید و بعد از آن تصمیم بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *