طراحی سایت شخصی

طراحی سایت شخصی

با طراحی سایت شخصی می‌توانید به ساده‌ترین و سریع‌ترین شکل ممکن افکار، ایده‌ها و دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. تارینوتک تمام آنچه برای موفقیت برند شخصی شما لازم است را در اختیارتان می‌گذارد. در شبکه های اجتماعی، گرافیک به صورت ثابت و غیر قابل تغییر است، ولی با داشتن یک وب سایت می توانید یک قالب و گرافیک زیبا داشته باشید. شکل قالب شما می تواند مبتنی بر عکس فردی شما و یا زمینه کاریتان باشد.

در حقیقت با  طراحی سایت شخصی شما می توانید بدون محدودیت در زمان و مکان، به تعامل با طرفداران خود بپردازید. همچنین می توانید کلاس کاری خود را با داشتن یک وب سایت شخصی بالاتر ببرید. مثلا اگر متخصص در یک زمینه کاری هستید، می توانید با بارگذاری رزومه خود و نمایش تصاویر مربوط به کار خود، در زمینه کاری مورد نظر، نام خود را مطرح کنید.

چه مواردی در طراحی سایت شخصی مهم است؟

طراحی سایت

در طراحی سایت شخصی سرعت لود شدن سایت، ریسپانسیو بودن آن، انعطاف پذیری در طراحی سایت شخصی، مدیریت آسان سایت و هزینه پایین طراحی، بسیار مهم و حائز اهمیت است. با تارینوتک می توانید به تمامی این ویژگی ها در قالب یک پکیج دست پیدا کنید.

قبل از اینکه یک وب سایت شخصی راه اندازی کنید، در ابتدا به وب سایت های شخصی دیگر افراد در صنف خودتان سری بزنید و انتظارات خود را به عنوان یک کاربر یادداشت کنید. همچنین می توانید از خاص ترین ویژگی های یک طراحی سایت شخصی استفاده کنید. در این حالت می توانید به صورت انتزاعی به ما بگویید که از وب سایت خود چه انتظاری دارید و می خواهید به چه صورت باشد. متخصصین تارینوتک تمامی انتظارات شما را یادداشت می کنند و با طراحی سایت شخصی برای شما، یک وب سایت متناسب با سلیقه شما ارائه می دهند. علاوه بر این در این راه می توانید از پیشنهادات متخصصین ما در این زمینه نیز برای بهتر شدن وب ساییتان استفاده کنید.

نکات مهم بعد از طراحی سایت

نکات مهم بعد از طراحی سایت

پس از طراحی سایت شخصی، برای رشد سایت و نتیجه گرفتن از طراحی سایت شخصی می بایست به سراغ سئو برویم. تنها داشتن یک وب سایت شخصی کافی نیست و می بایست برای دیده شدن وب سایت و رسیدن به نتایج برتر گوگل اقدامات لازم را انجام دهید.

اما در مورد اینکه به نتایج برتر گوگل برسید، اطلاعاتی دارید؟ رسیدن به صفحات برتر گوگل می بایست بر اساس کلمات کلیدی مرتبط با صنف شما باشد. مثلا یک فوتبالیست می بایست با کلمات کلیدی فوتبال، بازیکن فوتبال و … در صدر باشد. در صورتی که شما را در نتایج غیر مرتبط مشاهده شوید، از نظر گوگل وب سایت شما بی ارزش است و ممکن است از طرف گوگل جریمه شوید. اما اگر بتوانید در صنف خودتان به نتایج برتر دست پیدا کنید، به راحتی می توانید با مخاطبین هم صنف خود ارتباط برقرار کنید و طرفداران خود را جذب کنید.

سئو وبسایت خود را به ما بسپارید

سئو سایت

در مجموعه تارینوتک با بررسی دقیق کسب و کار شما، بهترین کلمات کلیدی را انتخاب می کنیم تا برای رسیدن به نتایج برتر گوگل حامی شما باشیم. ما به شما اطمینان می دهیم که در مسیر طراحی سایت شخصی همراه شما خواهیم بود تا شما را در اوج ببینیم.

متخصصین تارینوتک پس از بررسی کلمات کلیدی، میزان سختی کلمه را نیز بررسی می کنند و در نهایت هزینه ها و زمان لازم برای رسیدن به نتایج برتر را در قالب سه پکیج به شما پیشنهاد می کنند. انتخاب هر بسته با توجه به بودجه مورد نظرتان بر عهده شما خواهد بود.

خدمات تارینوتک به همین جا ختم نمی شود. در انتهای هر ماه شما می توانید فعالیت های انجام شده و پیشرفت های صورت گرفته را در قالب یک گزارش از متخصصین تارینوتک دریافت کنید. بدین ترتیب خیال شما از بابت سئو راحت می شود و می توانید همانند دیگر دوستان در زمینه طراحی سایت شخصی به ما اطمینان کامل داشته باشید.

برای رسیدن و به موفقیت و برند سازی در صنف خودتان، تنها کافیست با شماره های تارینوتک تماس حاصل نمایید و از مشاوره رایگان متخصصین ما بهره ببرید. تارینوتک حامی شما در این راه می باشد.

شبکه‌های اجتماعی مهم‌ترین ابزار برند سازی

شبکه های اجتماعی

در حال حاضر قریب به ۹۰ درصد افرادی که دارای گوشی هوشمند می باشند، در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته و از خدمات این شبکه ها نیز بهره می برند. شبکه های اجتماعی و به ویژه اینستاگرام جایگاه ویژه ای در طراحی سایت شخصی دارند. اگر نگاهی کوتاه به اینستاگرام بیندازید، تقریبا ۷۰ درصد هر پیج شخصی می باشد و هر فرد با ارائه یک هنر و یا به پشتوانه معروفیت و محبوبیت خود، دارای یک پیج در اینستاگرام است.

علاوه بر طراحی سایت شخصی، داشتن یک پیج برای شما در اینستاگرام سبب می شود بر محبوبیت و معروفیت شما افزوده شود. بدین طریق می توانید در صنف خود به یک جایگاه ویژه دست پیدا کنید. داشتن یک پیج شخصی که بتوانید خلاصه ای از محتوای تولیدی خود در وب سایت را در آن بگنجانید، سبب می شود کاربران شما در اینستاگرام نگاهی ویژه به وب سایت شما نیز داشته باشند.

خدمات اینستاگرام مارکتینگ مجموعه تارینوتک

اینستاگرام مارکتینگ

خدمات اینستاگرام مارکتینگ برای تمامی مجموعه ها، جهت رونق طراحی سایت شخصی شما به شرح زیر است. شما می توانید برای مدیریت و پیشرفت اینستاگرام خود نیز با تارینوتک همراه باشید.

  1. ارائه گزارش به شکل ماهیانه
  2. بررسی و آنالیز کردن پست ها و نرخ تعامل آن ها
  3. بارگذاری کردن محتوای پیج
  4. امکان ایجاد هایلایت در زمان های مناسب
  5. برگذاری کردن مسابقه و کمپین های تعاملی در پیج
  6. مدیریت کردن پست ها در پیج اینستاگرام
  7. انجام دادن تولید محتوای ویدئویی و تصویری
  8. تولید کردن محتوای متنی
  9. افزایش دادن مستمر بازدید پیج
  10. تدوین کردن تقویم محتوایی در پیج

مزایای طراحی سایت شخصی

مزایای وب سایت شخصی

همان گونه که پیش از این اشاره کردیم، داشتن یک وب سایت شخصی برای مناسب که طرفداران و کاربران شما بتوانند با شما بیشترین تعامل و ارتباط را داشته باشند، مورد نیاز است. در حقیقت این موضوع سبب می شود شما در صنف کاری خود به عنوان پزشک، ورزشکار، مهندس، بازیگر و …. یک وجهه مردمی داشته باشید و طرفداران بیشتری را برای خود کسب کنید.

طراحی سایت شخصی و حضور در دنیای دیجیتال

اکثریت مردم قبل از مراجعه به یک پزشک، وکیل، مهندس و … نام او را در گوگل جستجو می کنند و با دیدن سوابق و فعالیت های فرد مورد نظر، از انتخاب خود مطمئن می شوند. بنابراین شما به عنوان یک فرد موثر در جامعه باید وب سایتی متناسب با شخصیت و فعالیت خود داشته باشید که در آن اطلاعات و رزومه خود را قرار دهید. بدین طریق مخاطبین بیشتری می توانند با شما آشنا شوند.

داشتن رزومه دیجیتال با طراحی سایت شخصی

وابسته به اینکه طراحی سایت شخصی شما بر عهده چه کسی است، در صورتی که وب سایت شما به صورت اصولی طراحی شده باشد، کامل معرف شخصیت و توانایی های شما بوده و نیازی نیست که روزمه مدارک خود را برای کسی ارسال کنید. در واقع با استفاده از طراحی سایت شخصی می توانید حرفه ی خود را علنی تر کنید و از این طریق بر اعتبار کاری خود بیفزاید.

طراحی سایت شخصی و جلب اعتماد مردم

یکی از گزینه هایی که مردم از طریق آن نسبت به فعالان در زمینه های مختلف اعتماد می کنند، دیدن نام و پیشه شما در گوگل است. کاربر با مشاهده رزومه شما و نظرات دیگر کاربران در مورد شما، شناخت بیشتری کسب می کند و در نتیجه راحت تر می تواند به شما اعتماد کند.

درج آرشیو فعالیت ها با طراحی سایت شخصی

فرض کنید یگ مهندس عمران و یا یک دندان پزشک هستید. مخاطبین برای اینکه بخواهند برای دریافت خدمات به شما معرفی کنند، نیاز دارند که نمونه کارهای شما را ببینند. با طراحی سایت شخصی برای خود می توانید یک آرشیو از فعالیت های خود داشته باشید و بدین طریق نام خود را در صنف کاری خودتان برجسته تر کنید.

بخش دیدگاه ها در طراحی سایت شخصی

یکی از مواردی که رد طراحی سایت شخصی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، بخش دیدگاه های مشتریان فعال شما می باشد. سایت دیجی کالا را در نظر بگیرید؛ یکی از دلایل موفقیت دیجی کالا این است که نظرات مشتریان را در ادامه خرید محصولات درج می کند. معمولا کاربر با خواندن نظر مشتریان راحت تر می تواند به وب سایت مورد نظر اعتماد کند. طرفداران و مخاطبین شما نیز پس از دریافت خدمات می توانند نظر شخصی خود را در این وب سایت ثبت کنند و بدین طریق سبب اعتماد سازی شوند.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *