طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی یک امر مهم برای ورود به فضای کسب کار اینترنتی می باشد و با استفاده از طراحی سایت شرکتی می توانید کسب و کار خود را به طور باور نکردنی افزایش دهید و بهره بیشتری از مهارت و کارکرد خود در هر زمینه ای ببرید.

در دنیای امروزه ، افراد با توجه به رونق گرفتن فضای مجازی کسب و کار ها علاوه بر فعالیت فیزیکی خود در محل کار ، باید فعالیت خود را در فضای اینترنتی  به صورت آنلاین از طریق طراحی سایت شرکتی گسترش دهند زیرا از این طریق به کسب و کارشان کمک بزرگی خواهند کرد.

طراحی سایت شرکتی را می توانیم به عنوان یک فضای خیلی بزرگ تر از محل کار فیزیکی خود در دنیای مجازی در نظر گرفت !

زیرا طراحی سایت باعث می شود تمامی افراد در سراسر نقاط کشور بتوانند با کسب و کار شما از طریق یک جستجوی ساده ، آشنا شوند.

شرکت تارینوتیک ، با انجام کلیه خدمات و پشتیبانی کامل در زمینه طراحی سایت شرکتی این امکان را فراهم می کند تا اگر کسی کسب و کار شما را در وب جست و جو کرد به راحتی از نحوه خدمات رسانی و محصولات ارائه دهنده شما در هر زمینه ای ، از طریق فضای مجازی آشنا شود.

به دلیل اینترنتی شدن اکثر مشاغل ، لازم به ذکر است که هر روزه هزاران نفر به فضای مجازی ورود می کنند و اکثر افراد قبل از پرس و جو از دیگران معمولا نیاز مورد نظر خود را در فضای اینترنتی و موتور های جستجو بررسی می کنند از این بابت شما می توانید اهمیت طراحی سایت شرکتی را به وضوح شاهد باشید.

طراحی سایت شرکتی شما ، باید به نحوی باشد که اگر کسی برای اولین بار آن را مشاهده می کند بتواند به راحتی نیاز مورد نظر خود را مشاهده و در نهایت تامین نماید.

به همین سبب اگر طراحی سایت شرکتی شما در نگاه اول به خوبی معرف کسب و کار و محصولات شما نباشد نمی تواند آنچه که از آن انتظار دارید را برآورده کند و به همین علت تعداد مشتریان زیادی را از دست خواهید داد!

همچنین طراحی سایت شرکتی تان باید چشم انداز خوب و جذابی داشته باشد چون ظاهر مرتب و کار آمد یک سایت مهم ترین و اولین مسئله در طراحی آن است که حتما باید توسط طراحان آن در نظر گرفته شود.

طراحی سایت شرکتی ، این را به مخاطبان شما نشان خواهد داد که شما در زمینه کاری خود تا چه حد حرفه ای و با مهارت هستید.

همان طور که در قبل گفتیم امروزه اکثر افراد قبل از این که به صورت فیزیکی در مورد نیاز خود از افراد سوال کنند می آیند و آن را در اینترنت جستجو می کنند به همین سبب ، ظاهر جذاب طراحی سایت شرکتی ، در حد بالایی حائز اهمیت است.

شرکت تارینوتک سابقه بالایی که در زمینه خدمات رسانی تخصصی وب سایت و … دارد ، سفارش شما عزیزان را با بالا ترین کیفیت ممکن و امنیت به انجام می رساند.

به همین سبب ما از شما می خواهیم که برای حاصل شدن تمامی آن چیزی که  شما به عنوان یک تامین کننده از فضای وب در زمینه طراحی سایت شرکتی انتظار دارید به مهندسین ما در شرکت تارینوتک مراجعه کنید تا خیالتان آسوده باشد.

راه های افزایش فروش از طریق طراحی سایت شرکتی

برای افزایش فروش در طراحی سایت شرکتی ما باید سعی کنیم که سایتی حرفه ای با کم ترین زمان ممکن  طراحی کنیم باید از سیستم مدیریت های ساده تر استفده کنیم که با استفاده از این سیستم مدیریت محتواهای گوناگون و مختلف صاحبان و تامین کنندگان کسب وکار  مشاغل به راحتی می‌توانند  نمای ظاهری ویترین کاری خود را در فضای  اینترنتی و آنلاین طراحی سایت شرکتی را ایجاد و مدیریت و هندل کنند.

از این بابت سیستم مدیریت محتواهای طراحی سایت شرکتی را می توانیم نام ببریم که شامل  :

  • ورد پرس
  • جوملا
  • دروپال
  • و غیره می باشند.

اما  اگر بخواهیم  جذاب ترین و محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا را در زمینه طراحی سایت شرکتی که در ایران و اکثر کشورهای اروپایی مورد استفاده قرار می گیرد را نام ببریم ، باید به وردپرس اشاره کنیم.

سیستم مدیریت محتوا وردپرس شامل ویژگی های  خارق العاده و  همچنین منحصر به فردی  در طراحی سایت شرکتی ، مانند موارد زیر است که به آن اشاره کرده ایم :

  1. دسترسی سریع و آسان به نصب نرم افزار
  2. بروز رسانی خودکار
  3. متن باز یا اپن سورس
  4. دارای توسعه دهنده‌های زیاد
  5. پوسته و قالب های متنوع
  6. پلتفرم انعطاف پذیر

شما صاحبان کسب و کار عزیز نباید تمامی وقت و هزینه خود را صرف  طراحی سایت شرکتی کنید زیرا این

کار اصلا حرفه ای نمی باشد ! اما باید به قدری طراحی سایت شرکتی خود را حرفه ای و توسط افراد مجرب

انجام دهید تا بازدهی مورد انتظار خود را از سایت خود داشته باشید.

امکانات مورد نیاز در طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی به منظور قرار دادن تمامی امکانات زیر ساختی و بصری به مخاطبان و مشتریان می باشد که این امکانات طراحی سایت شرکتی باید تا حد بسیار زیادی متناسب با نیاز کاربران و مخاطبان وب سایت شما باشد.

اگر بخواهیم ویژگی های یک زیرساخت قابل قبول را بگوییم می تواینم به موارد زیر اشاره کنیم :

  • سرعت بازگذاری بالا در طراحی سایت شرکتی
  • قابلیت ارتقا و توسعه بالا در طراحی سایت شرکتی
  • نمایش درست سایت در تمامی دستگاه های متصل به اینترنت در طراحی سایت شرکتی

 

رعایت این استاندارد ها در طراحی سایت شرکتی منجر به ایجاد یک سایت خوب و یک طراحی  و برنامه نویسی سایت ایده آل در بخش (UI) و همچنین باعث ایجاد یک تجربه کاربری عالی در (UX) خواهد بود.

شرکت تارینویک کاملا آگاه به این دو بخش در دنیای اینترنتی و سایت ها می باشد و در این فضای داغ رقابتی به خوبی شما عزیزان را در طراحی سایت شرکتی پشتیبانی و همراهی  خواهد کرد.

شرکت تارینوتک سعی بر این دارد که در خصوص طراحی سایت شرکتی ، وب سایتی مطابق با متد ها و فناوری های روز دنیا را پیاده سازی کند که  در این رابطه با رعایت قوانین سئو به جلو حرکت می کند زیرا سئو باعث قرار گرفتن سایت شما در رتبه بالای موتور های جستجو گوگل می شود و همچنین سایت شما در بالای سایت رقبایتان قرار می گیرد.

طراحی سایت شرکتی با وردپرس

امروزه در طراحی سایت شرکتی ، وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای مورد پسند می باشد که طرفداران زیادی پیدا کرده است. ما در این بخش قصد داریم ، ورد پرس را مورد بررسی قرار دهیم.

معمولا یکی از متداول‌ترین سوالاتی که درزمینه طراحی سایت شرکتی از سوی کاربران پرسیده می‌شود،  این است که  انتخاب زبان برنامه نویسی به چه صورت است و وب سایت مد نظرشان را با چه پلت فرم زبانی طراحی  و پیاده سازی می کنند.

به این منظور در این قسمت از طراحی سایت شرکتی قصد داریم به بررسی طراحی  وب سایت وردپرس و بیان معایب و مزایای آن بپردازیم.

در ابتدا ، وردپرس سیستمی بوده است که به منظور وبلاگ نویسی مورد استفاده قرار می گرفته است ، اما وردپرس بعدا تبدیل به یک سیستم مدیریت محتوا شد. تابه امروز تعداد بسیار زیادی از  وب سایت‌ها در دنیا از این سیستم مدیریت محتوا استفاده می‌کنند.

لازم به ذکر است که در طراحی سایت شرکتی وردپرس ، با زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده است و به دلیل داشتن پلاگین‌های متنوع و مختلف می تواند  بسیاری از نیاز های مشتریان را بر آورده کند.

برای پیاده سازی یک وب سایت وردپرس  در جهت طراحی سایت شرکتی بهتر است که هاست‌ لینوکس را مورد استفاده قرار دهیم . اخیرا در برخی از شرکت‌های ارائه دهنده سرویس‌های میزبانی وب می آیند و هاست وردپرس را در سبد محصولات خود قرار می دهند.

مزایای استفاده از وردپرس در طراحی سایت شرکتی

الف- اگر بخواهیم در طراحی سایت شرکتی از وردپرس استفاده کنیم باید بدانیم که وردپرس یک پلتفرم متن باز یا به عبارتی(open source) می باشد. اگر وردپرس متن باز باشد به این معنا است که توسعه دهندگان (developer)  وب سایت ها ، می‌توانند کدهای مد نظر خود را به آن بی افزایند و آن را در اختیار سایرین بگذارند.

بنابراین در طراحی سایت شرکتی، نیاز به کدنویسی از پایه را نخواهیم داشت. این قضیه جزو مزایای وردپرس به حساب می آید اما باید این نکته را در نظر داشت که این قضیه تا حدودی می تواند عملکرد سایت و امنیت  آن را به خطر بی اندازد ، همچنین اگر از وب سایت هایی که معیوبی که توسط دیگران نوشته شده اند استفاده کنیم ، صحت و سلامت وب سایت را به خطر می اندازد.

ب- سهولت در طراحی و سهولت در مدیریت سایت از این بابت می باشد که ، با استفاده از وردپرس هر شخصی می تواند با کم ترین اطلاعات و دانش فنی در زمینه برنامه نویسی در طراحی سایت شرکتی، وردپرس را نصب کند و قالب مد نظرخود را پیاده سازی کند. از طرفی وردپرس به دلیل داشتن یک رابط بصری می تواند روند اضافه کردن صفحات جدید ، مدیریت پست‌ها ،آپلود تصاویر و…. را بیش از قبل آسان تر کند. برای طراحی یک وب سایت وردپرس به منظور طراحی سایت شرکتی فقط به یک مرورگر متصل به اینترنت مورد نیاز است و طراح سایت کار طراحی خود را به راحتی می‌تواند آغازکند.

ج- تنوع در افزنه ها یا پلاگین ها یکی از فرایند های مهم در وردپرس می باشد که در جهت طراحی سایت شرکتی مورد استفاده قرار می گیرد و هر شخصی با توجه به آنچه که نیاز دارد از آن استفاده می کند. لازم به ذکر است که بیشتر افزونه های وردپرس به صورت رایگان عرضه می شوند و پلاگین هایی که فروشی هستند معمولا قیمت مناسبی دارند.

د-  به دلیل قابلیت توسعه پذیری ساده و سریع در وردپرس  در جهت طراحی سایت شرکتی ، هر طراح سایت می‌تواند به آسانی و با صرف کم ترین زمان، وب سایت اینترنتی خود را به راحتی می تواند گسترش دهد و با نصب پلاگین های متنوع به بهبود نحوه کارکرد وب سایت خود کمک کند.

از طرفی لازم به ذکر است که وردپرس در اول برای وبلاگ نویسی ایجاد شده بود و قابلیت‌ وبلاگ نویسی بالایی  را دارا است ،که در این میان می‌توانیم به ایجاد و کامنت گذاشتن به وسیله کاربران، وبلاگ ، اشتراک ایمیل در RSS و …. اشاره کنیم.

ج – انئطاف پذیری در طراحی سایت به منظور طراحی سایت شرکتی ، وردپرس محیطی کاملا منعطف بوده که دارای خاصیت خصوصی ‌سازی بر‌اساس سلیقه ای که مشتری دارد  می باشد که با نصب پلاگین ‌ها و تغییری که در نمای ظاهری سایت و طراحی سایت  به شکل ریسپانسیو،  می‌توانیم یک سایت را کامل و متفاوت با بقیه سایت‌های وردپرس ایجاد کنیم.

همچنین سایت‌های وردپرسی که برای طراحی سایت شرکتی هستند بسیار مقیاس پذیر می باشند و به همین دلیل است که طراح سایت می‌تواند تعداد زیادی صفحه جدید در سایت خود ایجاد کند و دیگر نگران کارکرد سایت نباشند. همپچنین مدیر وب سایت می‌تواند کاربرانی متفاوت را بعنوان مدیر سایت تعریف کند و به هر یک ازآنان سطح دسترسی مختلفی را بدهد.بعد از راه اندازی یک وب سایت حرفه ای و استاندارد مرحله بعدی سئو سایت شرکتی می باشد.

شما برای اینکه از طریق طراحی سایت شرکتی خود جذب مشتری داشته باشید ، لازم است وب سایت شما دیده شود و نکته مهمتر دیده شدن توسط بازار هدفتان است.

اما بهترین راه برای دیده شدن توسط مخاطب هدف ، رسیدن به صفحه اول گوگل در کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارتان است. بیشتر کاربران برای پیدا کردن خدمات مورد نظر خود ، در گوگل جستجو می کنند تا بتوانند با مشاهده و مقایسه گزینه های مختلف بهترین انتخاب را داشته باشند. در صورتی که شما در این نتایج حضور داشته باشید به راحتی می توانید مخاطبان هدف خود را جذب نمایید و تعداد مشتریان خود را افزایش دهید.

در تارینوتک با بررسی دقیق کسب و کار شما و خدماتی که ارائه می دهید بهترین کلمات کلیدی را انتخاب می کنیم تا با حضور در صفحه اول گوگل بتوانید بهترین بازدهی را داشته باشید.

بعد از آنالیز و بررسی و انتخاب کلمات کلیدی هزینه ها و زمان لازم را برای شما مشخص می کنیم و سه بسته پیشنهادی سئو به شما ارائه میدهیم تا با توجه به بودجه خود و بدون دغدغه انتخاب کنید و در مسیر موفقیت گام بردارید.

پایان هر ماه نیز گزارشی از فعالیت های انجام شده و پیشرفت های صورت گرفته برای شما عزیزان ارسال خواهد شد تا خیال شما بابت سئو  از طریق طراحی سایت شرکتی و رسیدن به صفحه اول گوگل آسوده گردد.

شاید بپرسید که از کجا باید شروع کرد؟ برای شروع و رسیدن به موفقیت و افزایش درآمد به صورت تضمینی کافیست تلفن خود را بردارید و با ما تماس بگیرید. منتظر شنیدن صدای گرم شما هستیم.در حال حاضر اکثر افراد امروزه ، بیشتر زمان خود را صرف اینترنت و فضای مجازی از جمله شبکه های اینترنتی می کنند می کنند . در زمینه طراحی سایت شرکتی نیز اینستاگرام جایگاه ویژه ای دارد که می توانیم کسب و کارمان را تا حد زیادی گسترش دهیم و با انجام تبلیغات در جهت جذب بازدید کننده کسب و کار سایت خود را گسترش دهیم.

به همین جهت ، باید توجه به سزایی به فعالیت در اینستاگرام داشته باشیم.

خدمات اینستاگرام مارکتینگ  شرکت تارینوتک برای سازمان ها ، شرکت ها و کسب و کار ها در جهت افزایش رونق طراحی سایت شرکتی را در ادامه بیان کرده ایم:

  1. ارائه گزارش ماهیانه
  2. بررسی و آنالیز نرخ تعامل پست ها
  3. بارگذاری محتوا در زمان مناسب
  4. ایحاد هایلایت های مناسب
  5. برگذاری مسابقه و کمپین های تعاملی در پیج
  6. مدیریت پست ها در اینستاگرام مارکتینگ
  7. تولید محتوای ویدئویی و تصویری
  8. تولید محتوای متنی
  9. تدوین تقویم محتوایی در پیج اینستاگرام

JTVCaHRtbF9ibG9jayUyMGlkJTNEJTIyMjM0OCUyMiU1RA==یک طراحی سایت شرکتی خوب باید متناسب و هماهنگ با نیاز و ساختار داخلی صاحبان مشاغل باشد.همچنین باید دارای زیر ساختی متناسب با آن چه که از طراحی سایت شرکتی نیاز دارید باشد و به نحوی جذاب  به مخاطبان مشاغل شما ارائه  ونمایش داده شود.

این ویژگی ها را به طور خلاصه به این شکل می توان بیان کرد:

  • ساخت فرم های اختصاصی در طراحی سایت شرکتی (امکان ساخت فرم‌های اختصاصی برحسب نیاز و خواسته کاربران و مشتریان باید ایجاد ، پیاده سازی و اجرا شوند که این فرم‌‌ها شامل فرم استخدام، پذیرش نمایندگی و غیره می باشند.)
  • اشتراک گذاری ویدئو در طراحی سایت شرکتی (امکان ایجاد ویدئو به منظور معرفی محصول کسب و کار شما یا خدمات رسانی تان به مشتریان خواهد بود. این امکانی را می‌توانیم در سایت های شرکتی قرار دهیم تا به راحتی هر چه تمام تر برند کسب و کار و محصول مان در فضای طراحی سایت شرکتی را به دید بازدیدکنندگان و مشتریان نمایش دهیم.)
  • روان شناسی رنگ ها و جذابیت دیداری و بصری یا گرافیکی در طراحی سایت شرکتی(برای استفاده از رنگ‌ها در فضای مجازی و فضای آنلاین  در زمینه طراحی سایت شرکتی ، نیازمند دانش  و علم روانشناسی رنگ‌ها هستیم  به طریقی که هررنگی که برای هر جزئی استفاده می شود باید کاملا متناسب  با نیاز مخاطبان از ظاهر سایت باشد. تمام این روش‌ها و ترفند ها که  ایجاد و  در نهایت پیاده سازی می‌شود برای جذب مخاطبمان می باشد، تا  از این طریق ما بتوانیم یک برند مورد اعتماد و مورد پسند را در ذهن مخاطبمان ثبت کنیم.

در طراحی سایت شرکتی ، باید رنگ بندی مناسبی در طراحی سایت استفاده شود و به همین بابت باید هارمونی دقیقی بین المان های مختلفی مانند لوگوی سازمان و رنگ قسمت های مختلف  برقرار باشد و انداره فونت باید مناسب با محتوا باشد.)

مهندسین شرکت تارینوتک، موارد گفته شده را حتما در نظر می گیرند تا به این صورت نمای ظاهری سایت شما را شکیل و استاندارد طراحی نمایند.

 

  • شبکه های اجتماعی در طراحی سایت شرکتی (شبکه های اجتماعی در طراحی سایت شرکتی را می توانبه عنوان یکی از راه ها و روش های جذب مخاطب برای وب سایت‌های اینترنتی می باشد ، اما این فعالیت‌ها در شبکه های اجتماعی باید براساس یکسری قوانین پیاده سازی و ایجاد شوند. به این صورت است که سیتم‌های اشتراک گذاری شبکه‌های اجتماعی در وب سایت‌ها به خوبی ایجاد شوند تا مطالب و پست‌های جذاب و مورد پسندی در اختیار مخاطبان و کاربران قرار بگیرد.)
  • طراحی و ایجاد صفحات تماس با ما در طراحی سایت شرکتی ( نحوه قرار گرفتن بخش تماس با ما در طراحی سایت های شرکتی بسیار حائز اهمیت می باشد. به همین سبب چنین عملی نیاز به داشتن مهارت و تجربه بالایی دار و همچنین لازم به تاکید است که طراحی سایت شرکتی مهم ترین بخش برای برقراری ارتباط با مخاطبان و کاربران همین صفحه تماس با ما می باشد ، اما لازم است بگوییم در طراحی و ایجاد المان صفحات تماس با ما ، باید یکسری ظرافت ها را به انجام دهید تا میزان درصد بالایی از مخاطبان و کاربران با وب سایت شما بتوانند ارتباط موثری ایجاد کنند.)
  • طراحی اختصاصی صفحات وب سایت در طراحی سایت شرکتی(برای معرفی محصولات یا خدمات هر شرکتی شما صاحبان مشاغل عزیز ، باید صفحاتی متناسب با همان میزان خدمات یا محصول پیاده سازی کنید زیرا از طریق طراحی سایت شرکتی ،  می توانید کاربران بسیار ی را جذب کنید  که به این معناست که شما می توانید یک پله به هدف دلخواهتان نزدیک و نزدیک تر شوید

و در واقع شما می توانید تمام اطلاعات شرکت در خصوص طراحی سایت شرکتی را در قالبی صحیح و درست به کاربران و مخاطبان عرضه کنید. به طور مثال صفحاتی همچون محصولات ، مقالات ، اخبار  ، گالری عکس و تصاویر  و….. ویترین شرکت شما و نحوه فعالیتتان را به نحو احسنت به مخاطبانتان معرفی می کند.)

  • طراحی سایت واکنش گرا در طراحی سایت شرکتی ( این روش به این صورت است که است که صفحات وب سایت شما نسبت به وسلیه ارتباطی کاربران از قبیل گوشی تلفن همراه ،آیپد ، لپ تاپ ، انواع و اقسام کامپیوتر های خانگی و . . . واکنش  نشان می دهد و خود را بر متناسب با  اندازه صفحه نمایشگاه یا وسیله ارتباطی نمایش می دهد.

با در نظر گرفتن این نکته که،  ضریب استفاده از تلفن همراه هوشمند در کشور ما ایران هم اکنون ۱۱۵ درصد  می باشد . بنابراین در خصوص طراحی سایت شرکتی ، کاربران نوشته ها و متنی که مشاهده می کند را در صفحه نمایش کوچکی ، بدون هیچ زحمت و زوم کردنی و با اسکرول کردن به سمت راست و چپ به راحتی متن و مطالب را می خوانند .

  • طراحی گرافیکی سایت در طراحی سایت شرکتی

JTVCaHRtbF9ibG9jayUyMGlkJTNEJTIyMjM1NCUyMiU1RA==JTVCaHRtbF9ibG9jayUyMGlkJTNEJTIyMjcxOCUyMiU1RA==همان طور که مشخص است ، مهم‌ترین عاملی که می تواند بر روی قیمت طراحی سایت شرکتی موثر باشد، نوع طراحی آن وب سایت می باشد.

اگر که نوع سایتی که می خواهید طراحی کنید، شرکتی باشد در آن صورت شما به هاستی با فضای کمتر نیازمند هستید از این جهت نیاز نیست که هزینه ی زیادی را در این خصوص پرداخت کنید اما اگر شما قصد این را دارید که ، سایت دانلود فیلم و سریال طراحی و راه اندازی کنید به هاستی با ظرفیت خیلی زیاد نیاز دارید به همین جهت ، هزینه هاستتان نیز افزایش می یابد.

همچنین با توجه به امکاناتی که برای طراحی سایت  شرکتی نیاز دارید، تکنولوژی که مورد استفاده قرار می دهید ، رنگ بندی و شکل گرافیکی سایت و رابط کاربری اختصاصی یا آماده و میزان ضمانتی که طراح سایت در جهت پشتیبانی از سایت شما ضمانت می کند و …. همه این موارد می تواند در میزان اندازه هزینه شما موثر باشد.

شرکت تارینوتک، به شما صاحبان مشاغل عزیز این ضمانت را می دهد که با خیالی راحت و آسوده در جهت افزایش فروش و رونق کسب وکارتان در طراحی سایت شرکتی شما را یاری کند و در این مسیر پشتیبان شما عزیزان باشد.

JTVCaHRtbF9ibG9jayUyMGlkJTNEJTIyMjcyMyUyMiU1RA==JTVCaHRtbF9ibG9jayUyMGlkJTNEJTIyMjcyNSUyMiU1RA==

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *