طراحی سایت فرش

طراحی سایت فرش

در حال حاضر طراحی سایت فرش با توجه به گسترش اینترنت می تواند بسیار سودمند باشد و سبب گسترش کسب و کار شما عزیزان شود.با توجه به شیوع ویروس کرونا و همه گیر شدن خرید اینترنتی شما نیز برای  این که دیگر رقیبان خود عقب نمانید بهتر است اقدام به فروش اینترنتی محصولات خود از طراحی سایت فرش کنید.

در چندین سال قبل که استفاده از اینترنت مرسوم نبود فروش محصولات فقط به شکل حضوری انجام می شد. اما در حال حاضر با گسترش تکنولوژی خرید و فروش محصولات بیشتر به شکل غیر حضوری انجام می شود پس داشتن یک وبسایت اینترنتی سبب کاهش زمان مصرفی مشتریان شما می شود.فروش فرش نیز یکی از محصولاتی می باشد که می توان آن را به شکلی اینترنتی نیز سفارش داد و از آن استفاده نمود.

استفاده کردن از طراحی سایت فرش به شما عزیزان این امکان را می دهد که بتوانید کسب و کار بسیار کوچکی را وسعت دهید.در نهایت طراحی سایت فرش در قدم اول برای افراد مختلف محبوبیت ایجاد می کند علاوه بر آن اگر توسط افراد بیشتری دیده شوید می توانید به راحتی برند سازی نمایید.همچنین با شناخته شدن بیشتر محصولات شما کسب و کارتان راحت تر به فروش می رسد که در نهایت سبب سود هی بیشتر کسب و کار شما می شود.

حال فروشگاه های فرش با پیاده سازی و راه اندازی طراحی سایت فرش این امکان را دارند که مشتریان بیشتری را به دست آورند و با فروشندگان  فرش در سایر شهر های مختلف به رقابت بپردازند.رقابت در حوزه فرش در عرصه جهانی برای ایرانیان بسیار راحتتر می باشد چرا که فرش ایرانی شهرت بسیار زیادی در تمام دنیا دارد.

اگر که شما عزیزان نیز در زمینه فروش فرش فعال هستید طراحی سایت فرش این فرایند را برای شما میسر می کند تا در کوتاهترین زمان بیشترین سود را نصیب شما کند. همان طور که اشاره کردیم شما با طراحی سایت فرش می توانید در حوزه کاری خودتان بیشتر شناخته شوید که در نهایت منجر به افزایش فروش شما می شود.

طراحی سایت و فروش فرش

داشتن یک وب سایت فروشگاهی فرش برای سه دسته از افرادی که در این زمینه مشغول به کار می باشند به صرفه و مفید است. دسته اول اشخاصی هستند که خود صاحب کارخانه تولید فرش می باشند، دسته دوم اشخاصی هستند که ارائه کننده فرش های شرکت های متفاوت می باشند و دسته سوم اشخاصی هستند که خودشان صاحب کارگاه تولید فرش های دستباف می باشند. وجود یک وب سایت معرف صاحب فرش و طرح های فرش به جهان می باشد. از این جهت اشخاصی که به دنبال خرید فرش می باشند این فرصت را دارند که فرش ها را ببینند تا از قیمت های آن آگاه شوند.مشتریان شما می توانند در صورت مایل بودن به خرید حضوری به نمایشگاه فرش بروند و خرید خود را به صورت حضوری انجام دهند.

  ویژگی های طراحی سایت فرش

  • گرافیکی زیبا و هماهنگ با جو نقش و طرح فرش
  • معرفی کردن شعبه های دیگر یا فروشگاه و نشان دادن آدرس بر روی گوگل مپ
  • نمایش  دادن عکس با کیفیت از فرش ها در سایز های بزرگ
  • دسته بندی کردن فرش ها همانند فرش ماشینی، فرش ۷۰۰ شانه، ۱۰۰ شانه یا سایر موارد
  • پیش فروش کردن محصولات
  • ارائه آخرین اخباراجناس جدید و همچنین مطلع شدن مشتریان از تخفیفات وبسایت
  • نمایش نظرات کاربران و مشتریان
  • امکان فیلتر محصولات بر اساس مقایسه فرش
  • امکان فروش و پرداخت آنلاین و ارسال برای دیگر خریداران
  • امکان ارائه مقاله برای افزایش آگاهی خریداران در زمینه فرش
  • امکان جستجو در طراحی سایت
  • قابلیت ارتباط با پشتیبانان و مشتریان
  • و غیره

راحت ترین حالت استفاده از یک وب سایت فرش، معرفی خود و محصولاتتان می باشد شما نیز به وسیله سایت و فضای مجازی این امکان را دارید که محصولات خود را به علاقه مندان به فرش سراسر جهان معرفی نمایید.همچنین با توجه به آدرس تان که در سایت قرار دارد مشتریان شما می توانند به شکل حضوری به فروشگاه شما مراجعه نمایند.

مطالعه بیشتر: طراحی سایت پوشاک

برای گرفتن نتیجه در طراحی سایت فرش باید بعد از طراحی سایت فرش به سراغ سئو سایت برویم .شما برای اینکه از طریق طراحی سایت فرش خود جذب مشتری کنید ، لازم می باشد تا سایت شما دیده شود و نکته مهمتر دیده شدن توسط بازار هدفتان می باشد تا وب سایتتان موثر واقع شود.

اما بهترین راه برای دیده شدن توسط مخاطب هدف ، رسیدن به صفحه اول گوگل در کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارتان است. اکثر کاربران برای پیدا کردن خدمات مورد نظر خودشان ، در گوگل جستجو می کنند تا بتوانند با مشاهده و مقایسه گزینه های مختلف بهترین انتخاب را داشته باشند. حال اگر که شما در نتایج برتر گوگل حضور پیدا کنید به راحتی می توانید مخاطبان هدف خود را جذب نمایید و به جذب مخاتبانتان کمک کنید

در تارینوتک با بررسی دقیق کسب و کار شما و خدماتی که ارائه می دهید بهترین کلمات کلیدی را انتخاب می کنیم تا با حضور در صفحه اول گوگل بتوانید بازدهی بالایی داشته باشید و ما به شما این اطمینان را میدهیم که در مسیر طراحی سایت فرش شما را همراهی و پشتیبانی کنیم.

ما در تارینوتک بعد از آنالیز و بررسی و انتخاب کلمات کلیدی هزینه ها و زمان لازم را برای شما مشخص می کنیم و سه بسته پیشنهادی سئو به شما ارائه خواهیم داد تا با توجه به بودجه خود و بدون دغدغه انتخاب کنید و در مسیر موفقیت قدم بردارید.

در آخر هر ماه نیز گزارشی از فعالیت های انجام شده و پیشرفت های صورت گرفته برای شما عزیزان ارسال می شود تا خیالتان از بابت سئو از طریق طراحی سایت فرش و رسیدن به صفحه اول گوگل آسوده گردد.

برای شروع و رسیدن به موفقیت و افزایش درآمد به صورت تضمینی کافیست تلفن خود را بردارید و با ما تماس بگیرید. منتظر شنیدن صدای گرم شما در تارینوتک هستیم.

در دنیای امروز اکثر افراد  ، بیشتر وقت خودشان را صرف اینترنت و فضای مجازی از جمله شبکه های اجتماعی می کنند که این میزان کاربران بالغ بر سه چهارم این تعداد می باشد. در زمینه طراحی سایت فرش نیز اینستاگرام جایگاه ویژه و درخشانی دارد که می توانیم  روند کاری شغلیمان را تا حد زیادی توسعه دهیم و همچنین با انجام تبلیغات در جهت جذب بیشتر بازدید کننده کسب و کار سایت خود را صعودی کنیم تا بازدید بیشتری بخورد و به همین دلیل می تواند خیلی به رونق کسب و کارتان کمک کند.

به همین دلیل شما باید ، حضور در فضای مجازی اهمیت دهید.

خدمات اینستاگرام مارکتینگ مجموعه تارینوتک برای تمامی مجموعه ها سازمان ها ، شرکت ها و کسب و کار ها برای افزایش رونق طراحی سایت فرش را در ادامه بیان کرده ایم:

  1. ارائه گزارش ماهیانه
  2. بررسی و آنالیز نرخ تعامل پست ها
  3. بارگذاری محتوای پیج
  4. ایجاد هایلایت در زمان مناسب
  5. برگذاری مسابقه و کمپین های تعاملی در پیج
  6. مدیریت پست ها در اینستاگرام مارکتینگ
  7. تولید محتوای ویدئویی و تصویری
  8. تولید محتوای متنی
  9. افزایش مستمر بازدید پیج
  10. تدوین تقویم محتوایی در پیج اینستاگرام

JTVCaHRtbF9ibG9jayUyMGlkJTNEJTIyMjM0OCUyMiU1RA==

طراحی سایت فرش ای که انجام می دهید باید هماهنگ با نیاز کاربران شما صورت بپذیرد و همچنین باید دارای  یک زیر ساخت و درست با آن چه که از طراحی سایت فرش خود نیاز دارید باید باشد.

ویژگی های طراحی سایت فرش را به طور خلاصه می توانیم به شکل بررسی نماییم:

  • ساخت فرم های اختصاصی در طراحی سایت فرش (بررسی امکان پیاده سازی و ساخت فرم‌های اختصاصی برحسب نیاز و خواسته کاربران و مشتریان باید ایجاد ، پیاده سازی و اجرا شوند.)
  • اشتراک گذاری ویدئو در طراحی سایت فرش (امکان ایجاد ویدئو به منظور معرفی محصول کسب و کار شما یا خدمات رسانی تان به مشتریان خواهد بود. این امکانی را می‌توانیم در سایت های فرش قرار دهیم تا به راحتی هر چه تمام تر برند کسب و کار و محصول مان در فضای طراحی سایت فرش را به دید بازدیدکنندگان و مشتریان نمایش دهیم.)
  • روان شناسی رنگ ها و جذابیت دیداری یا گرافیکی در طراحی سایت فرش(برای استفاده از رنگ‌ها در فضای مجازی و در زمینه طراحی سایت فرش ، نیازمند دانش و علم روانشناسی رنگ‌ها هستیم  به طریقی که هررنگی که برای هر جزئی استفاده می شود باید کاملا هماهنگ  با نیاز مخاطبان ظاهری سایت باشد. تمام این روش‌ها و ترفند ها که  ایجاد و  در نهایت پیاده سازی می‌شود برای جذب مخاطبمان می باشد، تا  از این طریق ما بتوانیم یک برند مورد اعتماد و مورد پسند را در ذهن مخاطبمان ثبت کنیم.

در طراحی سایت فرش ، باید رنگ بندی مناسبی در طراحی سایت استفاده کنیم و به همین دلیل باید هارمونی دقیقی بین المان های مختلفی مانند لوگوی سازمان و رنگ قسمت های مختلف  برقرار کنیم و نیز انداره فونت باید مناسب با محتوا باشد.)JTVCaHRtbF9ibG9jayUyMGlkJTNEJTIyMjM1NCUyMiU1RA==JTVCaHRtbF9ibG9jayUyMGlkJTNEJTIyMjcxOCUyMiU1RA==

مهم‌ترین و اصلی ترین علتی که می تواند بر روی قیمت طراحی سایت فرش تاثیر گذار باشد، نوع طراحی آن سایت است.با در نظر گرفتن امکاناتی که برای طراحی سایت فرش مورد نیاز است و نیز تکنولوژی که مورد استفاده قرار می دهید ، رنگ بندی و شکل گرافیکی سایت و رابط کاربری اختصاصی یا آماده و میزان ضمانتی که طراح سایت در جهت پشتیبانی از سایت شما پشتیبانی می کند که تمامی این موارد می تواند در هزینه پرداختی شما تاثیر داشته باشد.

مجموعه تارینوتک، به شما عزیزان این ضمانت را خواهد داد که با خیالی راحت و آسوده در مسیر افزایش فروش و رونق کسب وکارتان در طراحی سایت فرش شما را همراهی نماید و پشتیبان شما خوبان در این مسیر باشد.

و در آخر از شما می‌خواهیم که خودتان را درگیر سایر وب سایت های بزرگ همانند دیجی کالا نکنید، ولی از محتوای درون آن الگو برداری نمایید تا وب سایت خود را گسترش دهید.

پس بهتر است همین حالا با ما در تارینوتک تماس حاصل کنید تا فرصت را از دست ندهید.

JTVCaHRtbF9ibG9jayUyMGlkJTNEJTIyMjcyMyUyMiU1RA==JTVCaHRtbF9ibG9jayUyMGlkJTNEJTIyMjcyNSUyMiU1RA==

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *