طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان

طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان

طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان در خدمت شما هستیم. اگر در اصفهان زندگی می کنید و دارای کسب و کار می باشید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. حتما داشتن یک فروشگاه اینترنتی به گوشتان خورده است و متوجه شده اید که این روزها برخی بدون داشتن یک فروشگاه فیزیکی و حتی در منزل در حال فروش محصولات خود به تمامی نقاط کشور هستند. به نظر شما چگونه محصولات خود را به مشتریان عرضه می کنند؟ چگونه فردی بدون داشتن فروشگاه فیزیکی می تواند مشتریانی را برای خود جذب کند.

تا چندین سال گذشته عبارت فروشگاه مجازی و طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان برای همه غیر قابل هضم و یا حتی مضحک بود. امروزه قطب اصلی خرید و فروش را اینترنت تشکیل داده است و یک رقیب جدی برای فروشگاه های فیزیکی محسوب می شود. در واقع می توان گفت بخش عظیمی از کسب و کار این روزها مجازی شده است و کمتر کسی برای خرید به صورت فیزیکی اقدام می کند.

در صورتی که سالیان زیادی است که صاحب کسب و کار هستید و متوجه شده اید که فروش شما نسبت به سال های قبل کاهش یافته است، یکی از دلایل آن افزایش فروشگاه های مجازی می باشد. در واقع رقیبان شما در فضای دیگری در حال رقابت و جذب مشتری هستند که هر روز نیز به این رقیبان افزوده می شود.

یکی از تاثیرات کرونا بر تمامی مشاغل، تغییر فرهنگ خرید بود. خرید غیر حضوری و اینترنتی روز به روز میان مردم اصفهان محبوبیت بیشتری پیدا می کند و این تغییر با شیوع کرونا با شیب تندتری در حال انجام است.در نتیجه کسب و کارها نیز همگام با این تغییر در فرهنگ خرید می بایست کسب و کار خود را بروزسانی کننده تا از غافله رقبای خود عقب نمانند.

با داشتن یک فروشگاه اینترنتی در واقع می توانید شعبه دیگری از فروشگاه خود را بدون هزینه های اولیه تاسیس کنید. با این تفاوت که شعبه تاسیس شده محدود و به زمان و مکان نمی باشد و تمامی محصولات شما در تمامی زمان ها توسط همه افراد کشور و یا حتی جهان قابل مشاهده می باشد. در واقع با طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان محدود به شهر اصفهان و یا منطقه ای خاص در اصفهان نیستید و می توانید محصولات خود را به تمامی شهرها عرضه کنید.

از دیگر نکات و مزایای طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان، همان طور که در بخش های پیشین اشاره شد، می توان به کسب وکار ۲۴ ساعته اشاره کرد. یعنی می توان گفت حتی زمانی که در خواب هستید نیز می توانید محصولات خود را به فروش بگذارید و کسب درآمد کنید. مشتری و یا کاربر در هر ساعت از شبانه روز می تواند به وب سایت شما مراجعه کند و محصولات شما را مشاهده کند.

برای داشتن یک وب سایت فروشگاهی و طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان می بایست برخی از موارد را رعایت کنید تا بتوانید نسبت به رقیبان خود در سطح بالاتری قرار بگیرید. برخی از موارد عبارتند از ظاهر سایت، محتوای سایت، تصاویر و ویدیوها و … که در نتیجه می تواند یک بازده مفید برای شما به همراه داشته باشد.

 

مهم ترین اقدام پس از طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان تلاش برای رسیدن به صفحه اول گوگل است. این مهم زمانی امکان پذیر است که شما وب سایت خود را سئو کنید. هیچکس علاقه مند به دیدن یک وب سایت خالی و بدون محصول و خدمات نیست. در وهله اول می بایست به ویترین فروشگاه و یا همان صفحه اول وب سایت خود رسیدگی کنید. اولین گزینه ای که مشتریان جذب فروشگاه می شود ویترین مغازه است. در فروشگاه های اینترنتی نیز صفحه ی اوب وب سایت در واقع همان ویترین مغازه است.

طراحی صفحه اول وب سایت می بایست به گونه ای طراحی گردد که علاوه بر جذب مشتری، بتواند او را درون وب سایت حفظ کند و به دیگر بخش های وب سایت هدایت کند. دومین مورد که از وظایف یک سئوکار می باشد، محتوا گذاری است. پس از طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان سئوکار می بایست بر اساس قوانین سئو و الگوریتم های گوگل انجام دهد.

هرچه سئو سایت شما کیفیت بالاتری داشته باشد شما رتبه بالاتری در میان دیگر رقبا کسب خواهید کرد. با به دست آوردن رتبه های بالاتر، موتور جستجوی گوگ وب سایت شما را در نتایج برتر نشان خواهد داد. همان طور که می دانید گوگل برای بررسی کیفیت سایت از الگوریتم های مختلفی مانند الگوریتم پنگوئن، الگوریتم مرغ مگس خوار الگوریتم کافئین و … استفاده می کند. تطبیق سئو سایت با تمامی الگوریتم های گوگل بر عهده سئوکار می باشد.

 

خدمات اینستاگرام مارکتینگ تارینوتک برای خدمات طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان

یکی از شبکه های مجازی پر قدرت و پر مخاطب که دارای بیش از یک میلیارد کاربر فعال می باشد، اینستاگرام می باشد. تا چندین سال پیش که گوشی های هوشمند روی کار نبود و خبری از فضاهای مجازی نبود، کمتر کسی می توانست با استفاده از تلفن همراه بازاریابی کند. امروزه کمتر کسی وجود دارد که دارای گوشی هوشمند نباشد و یا حتی در شبکه های مجازی عضو نباشد. به همین منظور محبوب ترین شبکه مجازی تبدیل به یکی از قطب ها برای کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد شده است.

در کنار طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان داشتن یک پیچ اینستاگرام در زمینه کسب و کار شما، کمک شایانی به جذب مشتری و افزایش فروش خواهد کرد.

از دیگر خدمات تارینوتک می توان به اینستاگرام مارکتینگ توسط تارینوتک اشاره کرد. بدین منظور تارینوتک با در نظر گرفتن اهداف شما، در این مسیر شما را یاری خواهد کرد.

خدمات اینستاگرام مارکتینگ تارینوتک

  • تدوین تقویم محتوایی
  • تولید محتوای متنی
  • تولید محتوای تصویری
  • تولید محتوای ویدئویی
  • مدیریت تبلیغات
  • برگذاری مسابقه و کمپین های تعاملی
  • بررسی و آنالیز نرخ تعامل
  • ارائه گزارش های ماهیانه

طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان و نکات بسیار مهم آن” title_width=”100″]تا بدینجا در مورد طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان به بحث و بررسی پرداختیم و روندهای رسیدن به نتایج برتر را به طور اختصار برای شما بیان کردیم. در این بخش می خواهیم به برخی از نکات کلیدی طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان بپردازیم. با ما همراه باشید.

  • یکی از مهم ترین موضوعات برای طراحی سایت فروشگاهی در اصفهات داشتن زیرساخت سئویی استاندارد می باشد. بدین طریق وب سایت مورد نظر با استفاده از فعالیت های اصولی به صفحات اول گوگل می رسد. با طراحی سایت توسط تارینوتک تمامی زیرساخت های سئویی به طور کامل رعایت می شود.
  • یکی از الزامات جذب اولیه کاربر به وب سایت شما، طراحی گرافیکی جذاب و رابط کاربری استاندارد است. بدین طریق کاربر با ورود به وب سایت شما به راحتی می تواند تبدیل به مشتری شود. بنابرای برای طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان می بایست یک وب سایت با طراحی گرافیکی زیبا، منحصربه فرد و جذاب داشته باشید.
  • امروزه بیشتر سرچ ها در وب سایت از طریق گوشی های همراه صورت می گیرد. به همین دلیل نمایش درست یک وب سایت توسط موبایل از مهم ترین مسائل می باشد. به بیان دیگر وب سایت شما می بایست کاملا ریسپانسیو باشد و در صفحه نمایش با ابعاد مختلف بهم نریزد.
  • از دیگر نکات مهم برای طراحی وب سایت، امکان دسترسی و ثبت نام آسان توسط مشتری می باشد. کاربران باید در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانند به آنچه که نیاز دارند دسترسی پیدا کنند.
  • موضوعی که بسیار در جلب اعتماد کاربران تاثیرگذار است داشتن نماد اعتماد الکترونیک است. با توجه به کلاهبرداری های اینرنتی مردم برای اعتماد به یک کسب وکار ابتدا نماد اعتماد آن را بررسی می کنند. تارینوتک به صورت رایگان نماد اعتماد الکترونیک برای وب سایت شما دریافت میکند.

 

برای تعیین قیمت طراحی وب سایت باید جوانب مختلفی را مورد بررسی قرار داد. امکانات سایت ، تکنولوژی مورد استفاده ، نحوه طراحی گرافیکی و رابط کابری این که اختصاصی باشد یا آماده و خدمات پشتیبانی و پس از فروش عواملی است که می تواند در هزینه طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان تاثیر گذار باشد.
اما موضوعی که بسیار حائز اهمیت بحث پشتیبانی و خدمات بعد از پایان طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان است. شما باید مجموعه ای را برای طراحی سایت خود در نظر بگیرید که بابت مسائل پشتیبانی بتواند به شما ضمانت اجرایی بدهد و این مسئله ای است که در توان هر فرد یا مجموعه ای نیست پس با دقت انتخاب کنید تا زمان و هزینه ی شما هدر نرود.

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *