طراحی سایت فروشگاهی در شیراز

طراحی سایت فروشگاهی در شیراز

 

با طراحی سایت فروشگاهی در شیراز در خدمت شما هستیم. پیشرفت روزافزون تکنولوزی و افزایش کسب و کار سبب شده است افراد به دنیای شیوه های جدیدی برای بازاریابی و تبلیغ باشند. با ورود به هز شغلی سیل عظیمی از رقیبان را مشاهده می کنید که می بایست برای رسیدن به هدف اصلی با تمامی رقیبان به رقابت بپردازید. پیش از این تبلیغات به روش های سنتی صورت می پذیرفت و افراد به صورت فیزیکی اقدام به تبلیغات می کردند که در نتیجه ی آن تا حدودی افزایش مشتری و افزایش درآمد را به همراه داشت. این روزها تکونولوژی سبب شده است تمامی افراد اعتماد بی سابقه ای به اینترنت و فضای مجازی داشته باشند به گونه ای که برای یافتن کوچکترین سوالات خود نیز به گوگل مراجعه می کنند. اگر شما نیز جزو افرادی باشید که به فضای اینترنت دسترسی دارید، حتما متوجه شده اید که بیشتر خریدها نیز رنگ و بوی اینترنت به خود گرفته است.

پیش از این اینترنت تنها یک بانک اطلاعاتی محسوب می شد که پاسخگوی بسیاری از سوالات بود. اما این روزها اینترنت به قطب اصلی بازار تبدیل شده است و افراد حتی برای خریدهای روزانه خود نیز به اینترنت مراجعه می کنند. در صورتی که صاحب کسب و کار هستید بهتر است از غافله عقب نمانید و خود را به رقیبان برسانید. در دنیای امروزی تنها یک فروشگاه فیزیکی نمی تواند مشکل را حل کند و بایستی به روش های نوین اقدام به بازاریابی کنید. یکی از این راه ها طراحی سایت فروشگاهی در شیراز است. با طراحی سایت فروشگاهی در شیراز می توانید بدون اجاره فروشگاه در نقاط مختلف کشور، به صورت مجازی در تمامی شهرها دارای یک شعبه باشید.

تصور کنید دارای یک فروشگاه هستید که روزانه نهایتا ۳۰ نفر از فروشگاه شما بازدید می کنند و تعدادی از آن ها تبدیل به مشتری می گردند. حال می خواهیم این کار را توسعه دهیم و به جای اینکه ۳۰ نفر تنها از محل مورد نظر فروشگاه دیدن کنند؛ تمامی مردم کشور بتوانند فروشگاه شما را مشاهده کنند در این صورت روزانه چند بازدید کننده خواهید داشت؟ چند نفر از آنها به مشتری تبدیل خواهد شد؟ طبیعتا فروش شما چندین برابر خواهد شد. با طراحی سایت فروشگاهی در شیراز نیز در واقع بدون هزینه اولیه در تمامی شهرها شعبه خواهید داشت و می توانید این بار مشتریان خود را از تمامی نقاط کشور داشته باشید. به نظر شما مدت زمان لازم برای طراحی سایت حرفه ای چقدر است؟

از دیگر مزایای مهم طراحی سایت فروشگاهی در شیراز می توان ساعت کاری آن اشاره کرد. فروشگاه های فیزیکی عموما دارای ساعت کاری می باشند و شما در زمان مشخصی می توانید اقدام به فروش محصولات خود کنید. اما با طراحی سایت فروشگاهی در شیراز و داشتن یک فروشگاه مجازی دیگر محدود به زمان نیستید. بلکه هنگامی که حتی در خواب نیز به سر می برید می توانید به فروش محصولات خود بپردازید. تمامی اقدامات در یک فروشگاه مجازی به صورت اینترنتی است و شما تنها وظیفه بسته بندی و ارسال محصول را بر عهده دارید.

به منظور طراحی سایت فروشگاهی در شیراز شما عزیزان می توانید به دو صورت اقدام کنید. در ابتدا باید مشخص کنید که به دنبال طراحی سایت وردپرسی هستید و یا اینکه یک وب سایت اختصاصی می خواهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی سایت اختصاصی و طراحی سایت وردپرسی می توانید به مقالات این دو مهم مراجعه کنید. در ادامه ی برداشتن اولین قدم و طراحی سایت فروشگاهی در شیراز می بایست تلاش کنید در میان رقبای مجازی خود به رتبه های برتر دست پیدا کنید. در این مورد در بخش های بعدی به طور مفصل به بحث و بررسی خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

 

طراحی سایت فروشگاهی در شیراز و رسیدن به صفحه اول گوگل

 

همانطور که در بخش پیشین بیان شد طراحی سایت فروشگاهی در شیراز اولین قدم برای رسیدن به قله موفقیت می باشد و از این پس باید فعالیت خود را به صورت مجازی شروع کنید. برای اینکار می بایست برخی ملزومات را رعایت کنید که در این بخش می خواهیم به آن ها اشاره کنیم. برای داشتن یک وب سایت خوب و پر درآمد با تارینوتک همراه باشید.

اولین گزینه از طراحی سایت فروشگاهی در شیراز داشتن ویترین جذاب است. حتی زمانی که یک فروشگاه سنتی دارید نیز با استفاده از ویترین و دیزاین آن مشتری را به داخل فروشگاه می کشانید. در طراحی سایت فروشگاهی در شیراز نیز می بایست در وهله اول یک دیزاین جذاب از صفحه اول داشته باشید. برای این دیزاین می توانید ایده های خود را در اختیار طراحان سایت تارینوتک قرار دهید و از آن ها بخواهید ایده های شما را برای وب سایتتان پیاده سازی کنند و یا اینکه می توانید این مرحله را به دست طراحان تارینوتک بسپارید و از آن ها بخواهید مطابق با سلیقه خودشان اقدام به طراحی سایت شما کنند.

در مرحله دوم از دیده شدن و طراحی سایت فروشگاهی در شیراز می بایست محصولی برای ارائه و حرفی برای گفتن داشته باشید. تولید محتوا یکی از روش های سالم و مطمئن است که می توانید با استفاده از آن به نتایج برتر گوگل نزدیک شوید و مشتریان بیشتری را جذب کنید. برای این کار می توانید از متخصصین سئوکار تارینوتک کمک بخواهید تا تولید محتوا و انتخاب عبارات کلیدی را کاملا اصولی برای وب سایت شما انجام دهند.

هرچه سئو سایت شما کیفیت بالاتری داشته باشد، رتبه بالاتری از گوگل دریافت خواهید کرد و در نتیجه به نتایج برتر نزدیک خواهید شد. همان طور که می دانید بیش از ۹۹ درصد کاربران اینترنتی تنها نتایج برتر را مشاهده می کنند و از دیدن صفحات بعدی امتناع می کنند. متخصصین سئوکار در این زمینه آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستند تا به صورت کاملا تضمین شده به نتایج برتر و صفحه اول گوگل دست پیدا کنید.

 

بدون شک یکی از پرطرفداریت فضاهای مجازی اینستاگرام می باشد که دارای بیش از یک میلیارد کاربر فعال است. اگر دید خود را تنها به کشور ایران محدود کنیم، مشاهده می کنید که تقریبا در هر خانه ای حداقل یک نفر دارای اینستاگرام و اکانت می باشد. شاید اولین دلیل روی کار آمدن این فضای مجازی تنها پر کردن وقت و ارتباط با دنیای مجازی بود اما امروزه این فضا تبدیل به یکی از قطب های فروشگاهی شده است. بسیاری از کاربران از طریق همین فضای مجازی در حال کسب درآمد می باشند.

دلایلی که در بخش پیشین بیان شد نشان دهنده این است که در کنار طراحی سایت فروشگاهی در شیراز می بایست به داشتن یک اکانت اینستاگرامی هم فکر کنید. در واقع این پیج به شما کمک خواهد کرد تا با سرعت بالاتری به معرفی و جذب مشتری بپردازید و مسیر هدایت به وب سایت را نیز تعیین کنید.

یکی از خدمات تارینوتک در زمینه اینستاگرام مارکتینگ می باشد. بدین صورت که به طور دقیق مخاطبین شما را مورد بررسی قرار می دهد و در قالب سه بسته پیشنهادی روش های مدیریت اینستاگرام را به شما ارائه می دهد. شما عزیزان با توجه به بودجه  و هدف خود می توانید یکی از بسته های پیشنهادی را برگزینید.

خدمات اینستاگرام مارکتینگ تارینوتک

  • تدوین تقویم محتوایی
  • تولید محتوای متنی
  • تولید محتوای تصویری
  • تولید محتوای ویدئویی
  • مدیریت تبلیغات
  • برگذاری مسابقه و کمپین های تعاملی
  • بررسی و آنالیز نرخ تعامل
  • ارائه گزارش های ماهیانه

JTVCaHRtbF9ibG9jayUyMGlkJTNEJTIyMjM0OCUyMiU1RA==

تا بدینجا در مورد مسیر طراحی سایت فروشگاهی در شیراز به بحث و تبادل نظر پرداختیم. همان طور که می دانید کاربران این روزها به گوگل اعتماد بسیار زیادی دارند و برای کوچکترین مسائل نیز از گوگل کمک می خواهند. اگر می خواهید شما یکی از گزینه هایی باشید که مورد اعتماد گوگل است و شما را به کاربران خود معرفی می کند، می بایست برخی نکات را رعایت کنید تا از دید ربات های گوگل یک وب سایت مهم به نظر آیید. در این بخش می خواهیم به برخی از این نکات به صورت اختصار اشاره کنیم تا سهمی در رسیدن شما به قله ی موفقیت داشته باشیم. با ما همراه باشید.

اولین گزینه در طراحی سایت فروشگاهی در شیراز داشتن یک زیرساخت سئوی استاندارد است. برخی تصور می کنند سئو پس از طراحی سایت شروع می شود. اما این یک باور غلط میان عامه مردم است. اگر می خواهید یک وب سایت موفق داشته باشید بایستی زیرساخت های وب سایت خود را از همان ابتدای کار استاندارد کنید.

طراحی گرافیکی مناسب این روزها بسیار مورد توجه است. کاربران با استفاده از قوه بینایی جذب وب سایت شما می شوند و سپس به دنبال یافتن راه حلی برای مشکل خود هستند. بنابراین در ابتدای کار می بایست یک وب سایت بسیار قوی از نظر گرافیکی داشته باشید تا کاربران به سمت خود جذب کنید.

از دیگر موارد برای داشتن یک وب سایت موفق استفاده از کلمات کلیدی درست است. بسیاری از وب سایت ها در صفحات اول گوگل به چشم می خورند ولی کارایی آنچنانی ندارند و در واقع نتوانسته اند در جذب مشتری موفق باشند. یکی از دلایل این شکست می تواند انتخاب کلمه کلیدی اشتباه باشد. برای اینکه در مورد انتخاب کلمه کلیدی درست اطلاعات بیشتری کسب کنید می توانید به مقالات تارینوتک مراجعه کنید.

تولید محتوای مناسب از دیگر مواردی است که می بایست برای سئوی بهتر سایت خود آن را رعایت کنید. داشتن محتوای تکراری از دید ربات های گوگل به دور نمی ماند و سبب می شود وب سایت شما هرچه سریعتر از دایره رقیبان حذف گردد.

یکی از عوامل مهم که این روزها بسیار به آن توجه می شود داشتن یک وب سایت واکنش گرا می باشد. پیش از این سرچ تنها از طریق لپ تاب و کامپیوتر انجام می شد اما این روزها در دستگاه هایی با نمایشگرهای متفاوت مانند موبایل و تبلت سرچ می شود. وب سایت شما می بایست با تمامی نمایشگرها همخوانی داشته باشد.

یک موضوع مهم که بسیار به آن باید توجه شود جلب اعتماد کاربران با داشتن نماد اعتماد الکترونیک است. با توجه به کلاهبرداری های اینرنتی مردم برای اعتماد به یک کسب و کار و سفارش و پرداخت آنلاین ابتدا نماد اعتماد آن را بررسی می کنند. تارینوتک به صورت رایگان نماد اعتماد الکترونیک برای وب سایت شما دریافت میکند.

 

برای تعیین قیمت طراحی سایت فروشگاهی در شیراز باید جوانب مختلفی را مورد بررسی قرار داد. امکانات سایت ، تکنولوژی مورد استفاده ، نحوه طراحی گرافیکی و رابط کابری این که اختصاصی باشد یا آماده و خدمات پشتیبانی و پس از فروش عواملی است که می تواند در هزینه طراحی سایت فروشگاهی در شیراز تاثیر گذار باشد.
اما موضوعی که بسیار حائز اهمیت بحث پشتیبانی و خدمات بعد از پایان طراحی سایت فروشگاهی در شیراز است. شما باید مجموعه ای را برای طراحی سایت خود در نظر بگیرید که بابت مسائل پشتیبانی بتواند به شما ضمانت اجرایی بدهد و این مسئله ای است که در توان هر فرد یا مجموعه ای نیست پس با دقت انتخاب کنید تا زمان و هزینه ی شما هدر نرود.

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *