طراحی سایت فروشگاهی در مازندران

طراحی سایت فروشگاهی در مازندران

طراحی سایت فروشگاهی در مازندران می تواند کسب و کار شما را متحول کند ، پس با تارینوتک همراه باشید تا در کنار هم در مسیر موفقیت گام برداریم.

امروزه مردم مازندران اکثر کارها و فعالیت خود را به کمک اینترنت انجام می دهند.از پرداخت قبوض گرفته تا خرید لباس و غیره. پس در نتیجه حضور کسب و کارهای مازندرانی در اینترنت امری ضروری و واجب است.

اولین گام برای اینترنتی شدن یک کسب و کار راه اندازی وب سایت می باشد. شاید بسیاری بر این باور باشند که طراحی سایت واجب نبوده و صرفا فعالیت و تبلیغات در اینستاگرام می تواند آنها را به موفقیت برساند.

باید به شما بگویم که این یک باور کاملا غلط است. چرا که فعالیت در شبکه های اجتماعی مکمل کار شما بوده و شعبه اصلی شما وب سایت فروشگاهی می باشد چرا که ممکن است بعد از مدتی اقبال مردم از اینستاگرام برگردد و به جایی دیگر تمایل پیدا کنند و یا همانند تلگرام فیلتر شود و تعداد مخاطبان آن به شدت ریزش کند ، در این صورت شما باید از صفر شروع کنید!

اما اگر وب سایت فروشگاهی خود را در مازندران راه اندازی کنید و مخاطبان خود را به سمت خرید از سایت خود سوق دهید ، همواره در صدر خواهید بود و روز به روز پیشرفت میکنید و هیچ اتفاقی مانع فروش و کار شما از اینترنت نخواهد شد.

یکی دیگر از باورهای غلطی که در بین مردم وجود دارد این است که ما مشتریان خود را داریم و نیازی به طراحی وب سایت فروشگاهی در مازندران نداریم! باید به شما عزیزان بگویم که رفتار و فرهنگ مردم در حال تغییر است و روز به روز بر تعداد خریدهای اینترنتی افزوده می شود و کسب و کاری که اینترنتی نباشد در آینده حذف خواهد شد و نتیجه ای نخواهد گرفت.

این موضوع هم که صنف ما در اینترنت جواب نمیدهد هم کنار بگذارید. چرا که مردم برای پیدا کردن دکتر تا ترکیدگی لوله خانه و یا پیدا کردن ویلا برای اجاره و یا هر کار دیگری در اینترنت جستجو می کنند.

فقط تنها فرقی که وجود دارداین است که بعضی از مشاغل بیشتر در اینترنت جا اقتاده اند و مشاغل دیگر در حال جا افتادن هستند. پس اگر فک می کنید صنف شما در اینترنت خیلی جا نیفتاده اتفاقا یک فرصت بسیار بزرگ است تا شما بتوانید وب سایت فروشگاهی را در مازندران راه اندازی کنید و گسترش دهید چرا که رقیب کمتری دارید و این کار شما را آسان می کند. اگر تعلل کنید خیلی زود دیر می شود و در زمینه کسب و کاری شما نیز رقابت شدیدی شکل خواهد گرفت و کار شما را سخت تر خواهد کرد.

با تارینوتک همراه باشید تا مراحل راه اندازی وب سایت فروشگاهی در مازندران و کسب درآمد و فروش از طریق اینترنت را صفر تا صد فرابگیرید و با یک تصمیم درست زندگی خود را متحول کنید!با رسیدن به صفحه اول گوگل مشتریان برای شما صف می بندند

بعد از راه اندازی یک وب سایت حرفه ای و استاندارد مرحله بعدی سئو سایت فروشگاهی در مازندران می باشد.

شما برای اینکه از طریق وب سایت فروشگاهی خود جذب مشتری داشته باشید لازم است وب سایت شما دیده شود و نکته مهمتر دیده شدن توسط بازار هدفتان است.

اما بهترین راه برای دیده شدن توسط مخاطب هدف ، رسیدن به صفحه اول گوگل در کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارتان است. بیشتر کاربران برای پیدا کردن محصولات مورد نظر خود ، در گوگل جستجو می کنند تا بتوانند با مشاهده و مقایسه گزینه های مختلف بهترین انتخاب را داشته باشند. در صورتی که شما در این نتایج حضور داشته باشید به راحتی می توانید مخاطبان هدف خود را جذب نمایید و تعداد مشتریان خود را افزایش دهید.

در تارینوتک با بررسی دقیق کسب و کار شما و محصولاتی که ارائه می دهید بهترین کلمات کلیدی را انتخاب می کنیم تا با حضور در صفحه اول گوگل بتوانید بهترین بازدهی را داشته باشید.

بعد از آنالیز و بررسی و انتخاب کلمات کلیدی هزینه ها و زمان لازم را برای شما مشخص می کنیم و سه بسته پیشنهادی سئو به شما ارائه میدهیم تا با توجه به بودجه خود و بدون دغدغه انتخاب کنید و در مسیر موفقیت گام بردارید.

پایان هر ماه نیز گزارشی از فعالیت های انجام شده و پیشرفت های صورت گرفته برای شما عزیزان ارسال خواهد شد تا خیال شما بابت سئو وب سایت فروشگاهی در مازندران و رسیدن به صفحه اول گوگل آسوده گردد.

شاید بپرسید که از کجا باید شروع کرد؟ برای شروع و رسیدن به موفقیت و افزایش درآمد به صورت تضمینی کافیست تلفن خود را بردارید و با ما تماس بگیرید. منتظر شنیدن صدای گرم شما هستیم.مردم مازندران امروزه بیشترین زمان خود را در فضای مجازی و به خصوص اینستاگرام می گذرانند و به همین دلیل اینستاگرام بستر بسیار مناسبی برای جذب مخاطب و مشتری برای ارائه فروش محصولان می باشد.

بعد از طراحی وب سایت فروشگاهی در مازندران و سئو ، گام بعدی حضور هدفمند و اصولی در شبکه های اجتماعی و به خصوص اینستاگرام است.

در تارینوتک ابتدا مخاطبان و کسب و کار شما را به طور دقیق و تخصصی مورد بررسی قرار می دهیم و سه بسته پیشنهادی برای مدیریت اینستاگرام و جذب مشتری به شما ارائه می دهیم تا با در نظر گرفتن اهداف و بودجه مدنظرتان بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید

خدمات اینستاگرام مارکتینگ تارینوتک

  • تدوین تقویم محتوایی
  • تولید محتوای متنی
  • تولید محتوای تصویری
  • تولید محتوای ویدئویی
  • مدیریت تبلیغات
  • برگذاری مسابقه و کمپین های تعاملی
  • بررسی و آنالیز نرخ تعامل
  • ارائه گزارش های ماهیانه

JTVCaHRtbF9ibG9jayUyMGlkJTNEJTIyMjM0OCUyMiU1RA==کاربران روزانه خدمات مورد نظر خود را در گوگل جستجو میکنند پس در نتیجه یکی از مهم ترین موضوعات برای یک وب سایت فروشگاهی زیرساخت سئویی استاندارد است تا بتواند با فعالیت های اصولی به صفحه اول گوگل برسد. تارینوتک در طراحی سایت های فروشگاهی در مازندران به طور ویژه به زیرساخت های سئو می پردازد.

طراحی گرافیکی جذاب و رابط کاربری استاندارد لازمه جذب اولیه به سایت شما است تا بتوانید کاربران وارد شده به سایت خود را به مشتری تبدیل کنید. بنابراین سایت فروشگاهی باید گرافیکی جذاب و کاربرپسند داشته باشد و نسخه موبایل سایت نیز نمایش صحیحی داشته باشد چرا که مردم بیشترین استفاده را از موبایل خود میکنند و تعداد کاربران موبایل از سایر دستگاه ها بسیار بیشتر است.

یکی دیگر از نکات مهم در وب سایت های فروشگاهی ، امکان ثبت نام آسان وسریع از طریق شماره موبایل است تا کاربران بتوانند در کوتاه ترین زمان و تکمیل کردن فیلدهای بسیار کم در سایت ثبت نام کرده و خریدهای خود را ثبت کنند.

موضوعی که بسیار در جلب اعتماد کاربران تاثیرگذار است داشتن نماد اعتماد الکترونیک است. با توجه به کلاهبرداری های اینرنتی مردم برای اعتماد به یک کسب وکار ابتدا نماد اعتماد آن را بررسی می کنند. تارینوتک به صورت رایگان نماد اعتماد الکترونیک برای وب سایت شما دریافت میکند.JTVCaHRtbF9ibG9jayUyMGlkJTNEJTIyMjM1NCUyMiU1RA==JTVCaHRtbF9ibG9jayUyMGlkJTNEJTIyMjcxOCUyMiU1RA==و در آخر تمامی امکاناتی که وب سایت فروشگاهی شما برای موفقیت به آن نیاز دارد را پیاده سازی خواهیم کرد و هیچ محدودیتی برای شما عزیزان مازندرانی وجود ندارد

طراحی سایت فروشگاهی در مازندران چقدر هزینه دارد؟

ما در تارینوتک متناسب با تمامی اقشار مردم در مازندران خدمات ارائه میدهیم تا همگی این شانس را داشته باشند که با تلاش و پشتکار به موفقیت برسند. عوامل مختلفی در تعیین هزینه طراحی سایت فروشگاهی نقش دارند و مهمترین آن وردپرسی و یا اختصاصی بودن وب سایت می باشد.

شروع هزینه طراحی سایت فروشگاهی در مازندران با وردپرس ۹۰۰ هزارتومان است و ما در تارینوتک این قصد را داریم که در شرایط فعلی که فشارهای اقتصادی و ویروس کرونا به کسب و کارها آسیب زده است با ارائه این پکیج طراحی سایت فروشگاهی ارزان قدمی برای کمک به کسب و کارهای آسیب دیده برداشته باشیم.

همچنین برای کسب و کارهایی که قصد سرمایه گذاری و راه اندازی فروشگاه اینترنتی بزرگ و در سطح حرفه ای را دارند نیز پکیج طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی خود را پیشنهاد می کنیم که شروع هزینه آن از ۵ میلیون تومان است و متناسب با امکانات و بخش هایی که شما مد نظر دارید ، تغییر خواهد کرد.

و کلام آخر یکی از همترین نکات بحث پشتیبانی وب سایت فروشگاهی در مازندران است که تارینوتک به صورت تضمینی و ۲۴ ساعته می تواند در خدمت شما عزیزان باشد تا خیال شما بابت کسب و کارتان راحت باشد

برای دریافت مشاوره رایگان و تحلیل وضعیت موجود برای کسب و کارتان کافی است با ما تماس بگیرید ، سوپرایز ویژه ای برای شما در نظر داریم!JTVCaHRtbF9ibG9jayUyMGlkJTNEJTIyMjcyMyUyMiU1RA==JTVCaHRtbF9ibG9jayUyMGlkJTNEJTIyMjcyNSUyMiU1RA==

نظرات

یک پاسخ

  1. سلام خوبین طراحی سایت فروشگاهی در مازندران چقدر زمان می بره و از چه سیستمی برای طراحی سایت فروشگاهی استفاده میکنید من رسول هستم مازندران شهر ساری سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *