طراحی سایت فروشگاهی در کرج

طراحی سایت فروشگاهی در کرج

با طراحی سایت فروشگاهی در کرج در خدمت شما هستیم. اگر ساکن کرج هستید حتما می دانید که کرج به شهر هزار رنگ و فروشگاه های خود معروف است. بالغ بر هزاران فروشگاه در شهرستان کوچک کرج نهفته است که روزانه نیز بر تعداد این فروشگاه ها افزوده می شود. شاید تا پیش از اینکه انبوه فروشگاه ها در این شهر بنا شود، مردم تمامی فروشگاه ها را می شناختند. اما امروزه بر تعداد فروشگاه ها افزوده شده و فضای بازاریابی اندکی سخت شده است. در این مقاله می خواهیم شما را با طراحی سایت فروشگاهی در کرج و روش های بروز برای تبلیغات و افزایش مشتری را معرفی کنیم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

تا چندین سال پیش که اینترنت و فضای مجازی جایی در میان خانه ها نداشت، تمامی مردم به صورت سنتی اقدام به خرید می کردند. کمتر کسی از طریق فضای مجازی و اینترنت خریدهای خود را انجام می داد. پیشرفت تکنولوژی و راه یابی اینترنت به خانه ها سبب شده است که افراد با خریدهای اینترنتی نیز آشنا شوند. کرونا یکی دلایلی بود که سبب شد این موضوع با سرعت بالاتری رشد کند و افراد ترجیح دهند برای خرید خود به خارج از خانه مراجعه نکنند. طراحی سایت فروشگاهی در کرج یکی از بهترین روش ها برای کسب درآمد به صورت اینترنتی می باشد. این روزها تمامی فروشگاه ها در کنار فروش سنتی، برای افزایش فروش دارای فروشگاه های اینترنتی نیز می باشند.

اگر در رابطه با طراحی سایت فروشگاهی در کرج هنوز اطمینان حاصل نکرده اید، بیایید این موضوع را با بیان یک مثال برای شما شرح دهیم. تصور کنید در کرج دارای یک فروشگاه به صورت سنتی می باشید و تا پیش از شبوع کرونا دارای مشتریان خود نیز بوده اید. با شیوع کرونا و کاهش رفت و آمد مشتریان به فروشگاه و به خصوص تعطیلی بازار، سبب شده است که با کاهش درآمد و افزایش ضرر روبرو شوید. اما برخی همکاران شما به روال سابق مشتریان خود را دارند و به فروش محصولات خود می پردازند. این امر در گرو طراحی سایت فروشگاهی در کرج و داشتن یک فروشگاه اینترنتی می باشد.

شما با طراحی سایت فروشگاهی در کرج در واقع شعبه دیگری از فروشگاه خود را در سراسر شهرهای ایران افتتاح می کنید، بدون اینکه فروشگاهی اجاره کنید و یا اینکه هزینه ای بپردازید. با این حال می توانید از تمامی شهرهای ایران دارای مشتری باشید. این شعبه محدود به زمان و مکان نیست و مشتریان شما در حالی که در منزل نشسته اند می توانند محصولات شما را مشاهده کرده و به صورت اینترنتی سفارش دهند. همچنین همان طور که بیان شد این فروشگاه محدود به زمان نیست. یعنی نیازی نیست که شما در زمان خاصی فروشگاه خود را باز کنید تا مشتریان از محصولات شما دیدن کند، بلکه زمانی که در خواب نیز هستید می توانید به فروش محصولات خود بپردازید.

از دیگر مزایای بی نظیر طراحی سایت فروشگاهی در کرج می توان به انبوه مشتریان اشاره کرد. فروشگاه های سنتی محدود به مکانی هستند که فروشگاه شما تاسیس شده است و تنها مشتریانی از محدوده مکانی خود خواهید داشت. اما با طراحی سایت فروشگاهی در کرج دیگر مشتریان شما محدود به آن مکان نخواهد بود. شما می توانید از تمامی شهرهای ایران دارای مشتری باشید. بدین ترتیب با افزایش مشتری می توانید به افزایش فروش خود نیز کمک کنید.

 

دیدن یک فروشگاه با ویترین خالی و یا نامنظم جذابیتی ندارد و طبیعتا مشتریانی نیز ندارد. مشتریان معمولا جذب ویترین می شوند و بدین طریق پای به فروشگاه شما می گذارند. سایت فروشگاهی نیز به همین صورت است، تصور کنید یک وب سایت فروشگاهی با محصولاتی منظم و دارای اطلاعات کامل هستید و توضیحات آن کاملا بروز است. بدین طریق به راحتی می توانید مشتریان زیادی را جذب خود کنید و افزایش فروش را به همراه داشته باشید.

داشتن یک ویترین مناسب در گرو طراحی زیبا و منسجم است. هرچه طراحی سایت شما زیباتر باشد کاربران بیشتری جذب وب سایت شما خواهند شد و در نتیجه مشتریان زیادی خواهید داشت. در کنار داشتن یک ویترین مناسب، رسیدن به نتایج برتر گوگل از اهداف تارینوتک خواهد بود. یکی از روش های رسیدن به این هدف، محتواگذاری مناسب است که سبب می شود وب سایت شما با سرعت بالاتری به نتایج برتر نزدیک شود. هرچه سئو سایت شما کیفیت بالاتری داشته باشد سایت شما رتبه بالاتری از گوگل کسب خواهد کرد. با بدست آوردن رتبه بالاتر می توانید وب سایت خود را در نتایج برتر مشاهده کنید.

 

خدمات اینستاگرام مارکتینگ تارینوتک برای خدمات طراحی سایت فروشگاهی در کرج

یکی از شبکه های اجتماعی پر مخاطب که هم اکنون دارای بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد. اینستاگرام یکی از شبکه های پر مخاطب است که در ابتدا تنها جنبه سرگرمی داشت و افراد برای گذران وقت خود به این شبکه اجتماعی مراجعه می کردند. اما این روزها این شبکه مجازی تبدیل به یکی قطب های اصلی برای فروش و کسب درآمد شده است. امروزه کمتر کسی است که از موبایل هوشمند استفاده نکند و یا اینکه دارای اکانت اینستاگرام نباشد. همین مووضع سبب شده است که اینستاگرام به یکی از شبکه های اجتماعی محبوب میان مردم تبدیل شود.

در کنار طراحی سایت فروشگاهی در کرج، داشتن یک پیج اینستاگرام نیز برای کسب و کار شما ضروری می باشد که بدین طریق نیز بتوانید به کسب درآمد بپردازید. تارینوتک در این زمینه حامی شما خواهد بود. شما عزیزان می توانید علاوه بر طراحی سایت فروشگاهی در کرج، طراحی پیج اینستاگرام خود را نیز به شما بسپارید و از این طریق نیز به کسب درآمد بپردازید.

خدمات اینستاگرام مارکتینگ تارینوتک

  • تدوین تقویم محتوایی
  • تولید محتوای متنی
  • تولید محتوای تصویری
  • تولید محتوای ویدئویی
  • مدیریت تبلیغات
  • برگذاری مسابقه و کمپین های تعاملی
  • بررسی و آنالیز نرخ تعامل
  • ارائه گزارش های ماهیانه

 

یکی از مهم ترین موضوعاتی که در طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان از اهمیت ویژه ای برخوردار است داشتن یک زیرساخت سئویی استاندارد برای وب سایت شما می باشد. سئو یک برنامه یک شبه نیست که بتوانید به راحتی بر روی وب سایت پیاده کنید و خود را در نتایج برتر مشاهده کنید. برای داشتن یک سئوی قوی و مطمئن می بایست از همان روزهای اول شروع به ایجاد زیرساخت سئویی کنید. یکی برتری های تارینوتک نسبت به دیگر طراحان سایت داشتن یک زیرساخت سئویی منسجم می باشد.

از دیگر الزامات طراحی سایت سایت فروشگاهی در کرج، طراحی گرافیکی جذاب و منحصر به فرد است که دارای رابط کاربری استاندارد است. بدین طریق وب سایت شما با استفاده از فعالیت های اصولی به صفحات اول گوگل نزدیک خواهد شد. توجه داشته باشید دیدن یک وب سایت مشابه با دیگر وب سایت ها کاربر را جذب نمی کند. در عوض با داشتن یک وب سایت جدید و منحصر به فرد می توانید مشتریان زیادی را جذب خود کنید.

امروزه کمتر کسی با استفاده از لپ تاب و کامپیوتر اقدام به سرچ در مورد موضوعی می کند. ورود گوشی های هوشمند به بازار سبب شده است همه ی افراد دارای یک تلفن همراه هوشمند باشند و تمامی سرچ های خود در گوگل را با استفاده از گوشی انجام دهند. به همین سبب نمایش درست یک وب سایت توسط موبایل به یکی از مهم ترین مسائل در زمینه طراحی سایت فروشگاهی در کرج تبدیل شده است. به بیان دیگر وب سایت شما باید کاملا ریسپانسیو باشد و در صفحه نمایش با ابعاد مختلف بهم نریزد.

از دیگر نکات مهم برای طراحی وب سایت، امکان دسترسی و ثبت نام آسان توسط مشتری می باشد. کاربران باید در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانند به آنچه که نیاز دارند دسترسی پیدا کنند.

 

برای تعیین قیمت طراحی وب سایت باید جوانب مختلفی را مورد بررسی قرار داد. امکانات سایت ، تکنولوژی مورد استفاده ، نحوه طراحی گرافیکی و رابط کابری این که اختصاصی باشد یا آماده و خدمات پشتیبانی و پس از فروش عواملی است که می تواند در هزینه طراحی سایت فروشگاهی در کرج تاثیر گذار باشد.
اما موضوعی که بسیار حائز اهمیت بحث پشتیبانی و خدمات بعد از پایان طراحی سایت فروشگاهی در کرج است. شما باید مجموعه ای را برای طراحی سایت خود در نظر بگیرید که بابت مسائل پشتیبانی بتواند به شما ضمانت اجرایی بدهد و این مسئله ای است که در توان هر فرد یا مجموعه ای نیست پس با دقت انتخاب کنید تا زمان و هزینه ی شما هدر نرود.

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *