طراحی سایت ورزشی

طراحی سایت ورزشی

طراحی سایت ورزشی احتیاج به وقت و تجربه کافی دارد که این امر برای شرکت های طراحی سایت حرفه ای خیلی ساده و راحت می باشد و همچنین نتیجه باکیفیت تری به ارمغان می آورد.

قبل از سفارش دادن طراحی سایت باید محتوای سایت خود را آماده کنید این که سایت شما در مورد چه نوع ورزشی می باشد یا در سایتتان محصول یا خدماتی را که ارائه می کنید یا فقط برای ارائه دادن اطلاعات و اخبار ورزشی طراحی می شود و یا ترکیبی از هر دو و در نهایت وجه تمایز سایت شما با وب سایت های مشابه دیگر چه خواهد بود؟ برای پاسخ به این سؤالات به دقت برنامه ریزی کنید و به خودتان زمان دهید تا ایده هایتان کامل شود.

نحوه طراحی سایت ورزشی

بیشتر سایت های ورزشی برای ورزش هایی که مخاطبانشان آقایان می باشد طراحی شده اند . در طراحی سایت ورزشی باید به این نکته توجه کنید که ترندها پیوسته در حال تغییر می باشند و  تعداد بانوان کشور ما هر روزه نسبت به روز های قبل بیشتر می شود ، بانوان امروزه پیگیر مطالب ورزشی و مسابقات می باشند، پس سعی کنید که حتما مخاطبان خانم را در نظر بگیرید.

همچنین در کنار طراحی سایت ورزشی باید به شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، توییتر، فیسبوک و دیگر پلت فرم های پرطرفدار توجه کنید چون که بیشتر طرفداران سایت ورزشی در این شبکه ها فعال هستند و همچنین در شبکه های اجتماعی گروه هایی  را برای بحث در مورد مسائل ورزشی تشکیل خواهند داد.

نکته مهم دیگر طراحی سایت ریسپانسیو بودن آن می باشد زیرا خیلی افراد از طریق گوشی موبایل و تبلتشان وارد وب سایت می شوند.

اگر در باشگاه ورزشی مشغول هستید و یا  در یک تیم ورزشی فعالیت می کنید باید طراحی سایت ورزشی تان نیز معرف برند شما باشد. سعی کنید طراحی سایت ورزشی تان را به شکلی طراحی کنید که در آن از رنگ هایی مشابه با لوگو و برندتان در وب سایتتان استفاده شود.

شما با طراحی سایت ورزشی می توانید برگزاری مسابقات مهم در زمینه ورزشیتان را به صورت دقیق با ذکر تاریخ  و ساعت را به راحتی در وب سایت خود قرار دهید تا کاربران و مخاطبانتان  برای مشاهده اطلاعات مسابقات ورزشی مجبور نشوند به وب سایت های دیگر مراجعه کنند زیرا بیشتر کاربران برای مشاهده اخبار و اطلاعات ورزشی ممکن است هر روزه به وبسایتتان مراجعه کنند.

شما عزیزان می توانید با طراحی سایت ورزشی کاری کنید تا طرفداران یک تیم  یا مشتریان یک باشگاه ورزشی راه های ارتباطی بیشتری با تیم مورد علاقه خود و یا باشگاه مورد نظرشان برقرار کنند چس می توانید اطلاعات تماس و یک فرم تماس در وب سایت خود قرار بدهید.بعد از راه اندازی یک سایت حرفه ای و استاندارد مرحله بعدی سئو سایت ورزشی می باشد.

شما برای اینکه از طریق طراحی سایت ورزشی خود جذب مشتری داشته باشید ، لازم است وب سایت شما دیده شود و نکته مهمتر دیده شدن توسط بازار هدفتان است.

اما بهترین راه برای دیده شدن وب سایتتان توسط مخاطبان ، رسیدن به صفحه اول گوگل در کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارتان می باشد. بیشتر کاربران برای پیدا کردن خدمات مورد نظر خود ، در گوگل جستجو خواهند کرد تا بتوانند با مشاهده و مقایسه گزینه های مختلف بهترین انتخاب را داشته باشند. و اگر شما در نتایج برتر گوگل حضور پیدا کنید به راحتی و بدون هیچ مشکلی می توانید مخاطبان مورد نظر خود را جذب کنید و تعداد مشتریان خود را به مرور زمان افزایش بدهید.

در تارینوتک با بررسی دقیق کسب و کار شما و خدماتی که عرضه می کنید می توانیم بهترین کلمات کلیدی را انتخاب کنیم تا با حضور در صفحه اول گوگل بتوانید بهترین بازدهی را داشته باشید تا بهتر دیده شوید.

بعد از آنالیز و بررسی و انتخاب کلمات کلیدی هزینه ها و زمان لازم را برای شما مشخص می کنیم و سه بسته پیشنهادی سئو به شما ارائه خواهیم دهید تا با توجه به بودجه خود و بدون دغدغه انتخاب کنید و در مسیر موفقیت گام بردارید و هر چه زود تر به اهداف خود برسید.

در پایان هر ماه هم گزارشی از فعالیت هایی که برای شما انجام شده و همچنین پیشرفت هایی که انجام می شود صورت می گیرد و برای شما عزیزان ارسال خواهد شد تا  خیال شما بابت سئو  از طریق طراحی سایت ورزشی و رسیدن به صفحه اول گوگل آسوده گردد.

شاید بپرسید که از کجا باید شروع کنیم برای شروع و رسیدن به موفقیت و افزایش درآمد به صورت تضمینی کافیست تلفن خود را بردارید و با ما تماس بگیرید. مشاورین ما در تارینوتک هم اکنون منتظر تماس و شنیدن صدای شما عزیزان هستند.همان طور که می دانید امروزه بیشتر مردم جهان از شبکه های مجازی مخصوصا اینستاگرام استفاده می کنند. حال باید این نکته را در نظر بگیرید که در طراحی سایت ورزشی نیز اینستاگرام جایگاه ویژه و برتری دارد که می توانیم کسب و کارمان را تا حد زیادی گسترش  و توسعه دهیم و با انجام تبلیغات در جهت جذب بازدید کننده کسب و کار وب سایت خود را گسترش دهیم.

به همین دلیل باید توجه به شبکه مجازی را جزو اولویت خود قرار دهیم.

خدمات اینستاگرام مارکتینگ  شرکت تارینوتک برای سازمان ها ، شرکت ها و کسب و کار ها در جهت افزایش رونق طراحی سایت ورزشی را در ادامه بیان کرده ایم:

  1. ارائه گزارش ماهیانه
  2. بررسی و آنالیز نرخ تعامل پست ها
  3. بارگذاری محتوا در زمان مناسب
  4. ایحاد هایلایت های مناسب
  5. افزایش لایک و فالور در طول فعالیت های مستمر
  6. برگذاری مسابقه و کمپین های تعاملی در پیج
  7. مدیریت پست ها در اینستاگرام مارکتینگ
  8. تولید محتوای ویدئویی و تصویری
  9. تولید محتوای متنی
  10. تدوین تقویم محتوایی

JTVCaHRtbF9ibG9jayUyMGlkJTNEJTIyMjM0OCUyMiU1RA==

کاربران روزانه خدمات مورد نظر خود را در گوگل جستجو میکنند پس در نتیجه یکی از مهم ترین موضوعات برای یک وب سایت گردشگری زیرساخت سئویی استاندارد است تا بتواند با فعالیت های اصولی به صفحه اول گوگل برسد. تارینوتک در طراحی سایت برای گردشگری و توریسم و آژانس های مسافرتی به طور ویژه به زیرساخت های سئو می پردازد.
طراحی گرافیکی جذاب و رابط کاربری استاندارد لازمه جذب اولیه به سایت شما است تا بتوانید کاربران وارد شده به سایت خود را به مشتری تبدیل کنید. بنابراین طراحی سایت گردشگری باید گرافیکی جذاب و کاربرپسند داشته باشد و نسخه موبایل سایت نیز نمایش صحیحی داشته باشد.
همچنین یک سایت گردشگری لازم است سیستمی برای پرسش و پاسخ داشته باشد. سیستم پرسش و پاسخ موجب میشود که کاربر با سایت گردشگری تعامل انجام دهد و این تعامل هم به سئو کمک می کند و هم فرصتی برای شما بوجود می آورد که آن کاربر را به مشتری تبدیل کنید. پس در طراحی وب سایت آژانس های مسافرتی و گردشگری لازم است به این موضوع پرداخته شود.
یکی دیگر از بخش هایی که برای یک سایت گردشگری و توریستی می تواند مهم باشد وجود سیستم ثبت نام آنلاین است تا کاربران بتوانند به صورت آنلاین ثبت نام کرده و هزینه های تور را پرداخت کنند و این موضوع هم به راحتی کاربران کمک می کند و هم برای مدیریت کسب و کار شما بسیار بهینه تر است.

JTVCaHRtbF9ibG9jayUyMGlkJTNEJTIyMjM1NCUyMiU1RA==JTVCaHRtbF9ibG9jayUyMGlkJTNEJTIyMjcxOCUyMiU1RA==همان طور که مشخص است ، مهم‌ترین عاملی که می تواند بر روی قیمت طراحی سایت ورزشی موثر باشد، نوع طراحی آن وب سایت می باشد.

اگر که نوع وب سایتی که می خواهید طراحی کنید، ورزشی باشد در آن صورت شما به هاستی با فضای کمتر نیازمند هستید از این جهت نیاز نیست که هزینه ی زیادی را در این خصوص پرداخت کنید اما اگر شما قصد این را دارید که ، سایت دانلود فیلم و سریال طراحی و راه اندازی کنید به هاستی با ظرفیت خیلی زیاد نیاز دارید به همین جهت ، هزینه هاستتان نیز افزایش می یابد.

همچنین با توجه به امکاناتی که برای طراحی سایت  ورزشی نیاز دارید، تکنولوژی که مورد استفاده قرار می دهید ، رنگ بندی و شکل گرافیکی سایت و رابط کاربری اختصاصی یا آماده و میزان ضمانتی که طراح سایت در جهت پشتیبانی از سایت شما ضمانت می کند و …. همه این موارد می تواند در میزان اندازه هزینه شما موثر باشد.

مجموعه تارینوتک، به شما صاحبان کسب و کار عزیز این ضمانت را خواهد داد تا که با خیالی راحت و آسوده در جهت افزایش فروش و رونق کسب وکارتان در طراحی سایت ورزشی شما را یاری کند و در این مسیر پشتیبان شما عزیزان باشد.JTVCaHRtbF9ibG9jayUyMGlkJTNEJTIyMjcyMyUyMiU1RA==JTVCaHRtbF9ibG9jayUyMGlkJTNEJTIyMjcyNSUyMiU1RA==

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *