طراحی سایت گردشگری

صنعت گردشگری و توریسم یکی از پرطرفدارترین صنعت های دنیا محسوب می شود که به هیچ جغرافیا و مکانی محدود نیست و طراحی سایت گردشگری به این صنعت کمک می کند تا در سطح جهانی و کشوری بتواند فعالیت کند.
کسب و کارهایی که خدمات گردشگری و ارائه می دهند لازم است بتوانند خدمات خود را در سطح وسیع معرفی کنند و در هر لحظه و هر مکانی برای مخاطبان خود در دسترس باشد تا بتواند خدمات خود را بدون محدودیت ارائه کند.
کشور ایران نیز با توجه به بهره مندی از طبیعت بکر و مراکز تاریخی و فرهنگی بسیار زیاد و جذاب می تواند برای هر فردی مقصد جذابی برای گردشگری و سفر باشد. ساخت وب سایت گردشگری به کسب و کارهای فعال در زمینه گردشگری کمک خواهد کرد تا از تمام نقاط دنیا جذب مشتری داشته باشند و از این طریق درآمد خود را افزایش دهند.
با توجه به ارزش درآمدی دلاری ، با طراحی وب سایت گردشگری به زبان های مختلف می توان به راحتی مسافرین خارجی را جذب کرد و از این طریق به درآمد دلاری رسید. پس تا اینجا برای شما عزیزان مشخص شد که راه اندازی وب سایت گردشگری تا چه اندازه می تواند به کسب و کار شما کمک کند و باعث پیشرفت و افزایش درآمد شما گردد.

بعد از راه اندازی یک وب سایت حرفه ای و استاندارد مرحله بعدی سئو سایت گردشگردی می باشد.
شما برای اینکه از طریق وب سایت گردشگری خود جذب مشتری داشته باشید لازم است وب سایت شما دیده شود و نکته مهمتر دیده شدن توسط بازار هدفتان است.
اما بهترین راه برای دیده شدن توسط مخاطب هدف ، رسیدن به صفحه اول گوگل در کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارتان است. بیشتر کاربران برای پیدا کردن خدمات مورد نظر خود ، انتخاب مقصد سفر و انتخاب تورهای گردشگری در گوگل جستجو می کنند تا بتوانند با مشاهده و مقایسه گزینه های مختلف بهترین انتخاب را داشته باشند. در صورتی که شما در این نتایج حضور داشته باشید به راحتی می توانید مخاطبان هدف خود را جذب نمایید و تعداد مشتریان خود را افزایش دهید.
در تارینوتک با بررسی دقیق کسب و کار شما و خدماتی که ارائه می دهید بهترین کلمات کلیدی را انتخاب می کنیم تا با حضور در صفحه اول گوگل بتوانید بهترین بازدهی را داشته باشید.
بعد از آنالیز و بررسی و انتخاب کلمات کلیدی هزینه ها و زمان لازم را برای شما مشخص می کنیم و سه بسته پیشنهادی سئو به شما ارائه میدهیم تا با توجه به بودجه خود و بدون دغدغه انتخاب کنید و در مسیر موفقیت گام بردارید.
پایان هر ماه نیز گزارشی از فعالیت های انجام شده و پیشرفت های صورت گرفته برای شما عزیزان ارسال خواهد شد تا خیال شما بابت سئو وب سایت گردشگری خود و رسیدن به صفحه اول گوگل آسوده گردد.

  • تدوین تقویم محتوایی
  • تولید محتوای متنی
  • تولید محتوای تصویری
  • تولید محتوای ویدئویی
  • مدیریت تبلیغات
  • برگذاری مسابقه و کمپین های تعاملی
  • بررسی و آنالیز نرخ تعامل
  • ارائه گزارش های ماهیانه

JTVCaHRtbF9ibG9jayUyMGlkJTNEJTIyMjM0OCUyMiU1RA==

کاربران روزانه خدمات مورد نظر خود را در گوگل جستجو میکنند پس در نتیجه یکی از مهم ترین موضوعات برای یک وب سایت گردشگری زیرساخت سئویی استاندارد است تا بتواند با فعالیت های اصولی به صفحه اول گوگل برسد. تارینوتک در طراحی سایت برای گردشگری و توریسم و آژانس های مسافرتی به طور ویژه به زیرساخت های سئو می پردازد.
طراحی گرافیکی جذاب و رابط کاربری استاندارد لازمه جذب اولیه به سایت شما است تا بتوانید کاربران وارد شده به سایت خود را به مشتری تبدیل کنید. بنابراین طراحی سایت گردشگری باید گرافیکی جذاب و کاربرپسند داشته باشد و نسخه موبایل سایت نیز نمایش صحیحی داشته باشد.
همچنین یک سایت گردشگری لازم است سیستمی برای پرسش و پاسخ داشته باشد. سیستم پرسش و پاسخ موجب میشود که کاربر با سایت گردشگری تعامل انجام دهد و این تعامل هم به سئو کمک می کند و هم فرصتی برای شما بوجود می آورد که آن کاربر را به مشتری تبدیل کنید. پس در طراحی وب سایت آژانس های مسافرتی و گردشگری لازم است به این موضوع پرداخته شود.
یکی دیگر از بخش هایی که برای یک سایت گردشگری و توریستی می تواند مهم باشد وجود سیستم ثبت نام آنلاین است تا کاربران بتوانند به صورت آنلاین ثبت نام کرده و هزینه های تور را پرداخت کنند و این موضوع هم به راحتی کاربران کمک می کند و هم برای مدیریت کسب و کار شما بسیار بهینه تر است.

JTVCaHRtbF9ibG9jayUyMGlkJTNEJTIyMjM1NCUyMiU1RA==JTVCaHRtbF9ibG9jayUyMGlkJTNEJTIyMjcxOCUyMiU1RA==

برای تعیین قیمت طراحی وب سایت باید جوانب مختلفی را مورد بررسی قرار داد. امکانات سایت ، تکنولوژی مورد استفاده ، نحوه طراحی گرافیکی و رابط کابری این که اختصاصی باشد یا آماده و خدمات پشتیبانی و پس از فروش عواملی است که می تواند در هزینه طراحی سایت گردشگری تاثیر گذار باشد.
اما موضوعی که بسیار حائز اهمیت بحث پشتیبانی و خدمات بعد از پایان طراحی سایت آژانس مسافرتی و گردشگری است. شما باید مجموعه ای را برای طراحی سایت خود در نظر بگیرید که بابت مسائل پشتیبانی بتواند به شما ضمانت اجرایی بدهد و این مسئله ای است که در توان هر فرد یا مجموعه ای نیست پس با دقت انتخاب کنید تا زمان و هزینه ی شما هدر نرود.

JTVCaHRtbF9ibG9jayUyMGlkJTNEJTIyMjcyMyUyMiU1RA==JTVCaHRtbF9ibG9jayUyMGlkJTNEJTIyMjcyNSUyMiU1RA==

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *